Niniejsza strona wykorzystuje pliki cookies. Informacje uzyskane za pomocą cookies wykorzystywane są głównie w celach statystycznych.
Masz możliwość wyłączenia ich w przeglądarce. Pozostając na stronie godzisz się na ich zapisywanie w Twojej przeglądarce.
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyZaloguj
3 sezon - mapki!
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum TrackMania Poland Strona Główna » Społeczność » Turnieje » Liga F1 » Sezon 3
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
«RH» Lox
Moderator


Dołączył: 21 Sty 2008
Ostrzeżeń: 2
Posty: 2600

Skąd: Skąd: Skąd: Skąd:

PostWysłany: 26 stycznia 2009, 14:07    Temat postu: 3 sezon - mapki! Odpowiedz z cytatem  

Nie ma na co czekać. Niniejszym otwieram nadsyłanie mapek na 3 sezon ligi. Każdy może przysłać ile tras i na jakie rundy chce, ale nie można więcej niż po jednej na rundę. Oczywiście do tworzenia tras zapraszam nie tylko uczestników ligi ;]

Lista torów F1 2009

Wymagania:

- multilap
- musi przypominać kształtem realny tor, ale oczywiście w granicach rozsądku - czasem trzeba poświęcić nieco realizmu na rzecz grywalności
- brak przyspieszaczy i innych tego typu bajerów
- tor musi się składać ze "zwykłych" klocków
- długość okrążenia 35-60 sekund
- uwzględnione miejsce na pitstopy
- jak najmniej dekoracji - co najwyżej trybuny gdzieniegdzie
- mapka nie musi być koniecznie płaska, ale ostrożnie z tym - musi dać się jechać dobrym tempem bez konieczności ciągłego uważania, żeby nie wylecieć.

Tras nie trzeba weryfikować, ustawiać odpowiedniej liczby okrążeń a tym bardziej robić MT - tym zajmie się zespół NBlast & Biluś. Ale jeśli ktoś potrafi i chce - proszę bardzo.

Mapki proszę wysyłać do mnie na PW. Termin nadsyłania - do 28 lutego.


Jeśli o czymś zapomniałem, mówcie ;d


Ostatnio zmieniony przez «RH» Lox dnia 27 stycznia 2009, 17:02, w całości zmieniany 1 raz

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email  
«RH» Mtik333
Doświadczony driver


Dołączył: 03 Sie 2008
Posty: 163


PostWysłany: 26 stycznia 2009, 15:31    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

Yhm. Powinno być kilka GP niepłaskich. Moje propozycje to:

GP Belgii

GP Monako

GP Brazylii

GP Bahrajnu (dobrze by było gdyby niepłaskie)

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Numer GG  
°אא Key.
Admin


Dołączył: 15 Mar 2008
Ostrzeżeń: 1
Posty: 798

Skąd: Zewsząd.

PostWysłany: 26 stycznia 2009, 15:37    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

GP Belgii
GP Monako
GP Brazylii
GP Japonii (!)

Te wyżej powinny być niepłaskie.

_________________

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Numer GG  
P4G Wally
Team Poland


Dołączył: 11 Maj 2006
Pochwał: 1
Posty: 1346

Skąd: Wołomin

PostWysłany: 26 stycznia 2009, 16:15    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

Wiele GP nie jest plaskich wiec wg mnie to kwestia do wyboru autora, przeciez wiele wyscigow jest w pagorkowatej scenerii z niewidocznymi zakretami.
_________________


Siłą sportu jest siła zespołu, lecz pięknem sportu są indywidualności...

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Numer GG  
Voj4k
Admin


Dołączył: 25 Mar 2008
Ostrzeżeń: 4
Posty: 1091

Skąd: Tychy

PostWysłany: 26 stycznia 2009, 21:39    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

Co Do MT to pracuje nad super realnym "Modem" do tras uzwględniający nawet warunki pogodowe Smile
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG  
Numer ICQ
°אא Key.
Admin


Dołączył: 15 Mar 2008
Ostrzeżeń: 1
Posty: 798

Skąd: Zewsząd.

PostWysłany: 27 stycznia 2009, 10:55    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

@Wally
GP Japonii - Suzuka -> musi być niepłaskie bo jest wiadukt tam
GP Belgii - Spa-Francorchamps - ta trasa jeśli jest płaska traci charakter
GP Brazylii - Interlagos -> To samo co ze Spa
GP Monako -> Myślę, że nie trzeba tłumaczyć Wink

_________________

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Numer GG  
«RH» Mtik333
Doświadczony driver


Dołączył: 03 Sie 2008
Posty: 163


PostWysłany: 27 stycznia 2009, 11:01    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

voj4k napisał:
Co Do MT to pracuje nad super realnym "Modem" do tras uwzględniający nawet warunki pogodowe Smile


A czy te warunki pogodowe miałyby wpływ na zachowanie się bolidu w czasie jazdy? Jeśli tak to byłoby ciekawie.

Wieczorem wspomne o regulaminie nadsyłania map na tmpolska.com

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Numer GG  
P4G Wally
Team Poland


Dołączył: 11 Maj 2006
Pochwał: 1
Posty: 1346

Skąd: Wołomin

PostWysłany: 27 stycznia 2009, 15:38    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

Wiec moja propozycja jest taka, by po prostu powiedziec jasno:

CZY TRASA MOŻE BYĆ NIEPŁASKA DLA POPRAWIENIA GRYWALNOŚCI ?

Trasy maja być bardzo podobnie odwzorowane, jednak czasami przydaloby się urozmaicenie od totalnej plaszczyzny, wg mnie to nie symulator F1 tylko Trackmania i moznaby pozwolic na jakieś nieplaskie elementy, ale przyjmijmy jakas zasade. Proponuje taka:
Trasa może mieć zróżnicowany poziom, ale nie powinna mieć odchylenia w górę w dół wyższego niż +/- 2 segmenty od linii start-meta.

Czy administratorom podoba się taki pomysl ? jeśli nie, to prosilbym o w miare szybkie poprawienie lub danie wlasnej koncepcji Smile Poniewaz aktualnie mam 9 dni przerwy miedzy egzaminami i mam trochę czasu pobawic się z edytorem, a mysle, ze inni mapmakerzy również milo widzieliby już jasne i przejrzyste zasady w 100% Smile

pozdrawiam

_________________


Siłą sportu jest siła zespołu, lecz pięknem sportu są indywidualności...

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Numer GG  
Voj4k
Admin


Dołączył: 25 Mar 2008
Ostrzeżeń: 4
Posty: 1091

Skąd: Tychy

PostWysłany: 27 stycznia 2009, 16:00    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

Jasne warunki pogodowe bedą miały czynny udział na zachowania samochodu Very Happy mam na to wielki pomysł i być może wypali Smile
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG  
Numer ICQ
«RH» Mtik333
Doświadczony driver


Dołączył: 03 Sie 2008
Posty: 163


PostWysłany: 27 stycznia 2009, 16:22    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

Wally napisał:
Wiec moja propozycja jest taka, by po prostu powiedziec jasno:

CZY TRASA MOŻE BYĆ NIEPŁASKA DLA POPRAWIENIA GRYWALNOŚCI ?

Trasy maja być bardzo podobnie odwzorowane, jednak czasami przydaloby się urozmaicenie od totalnej plaszczyzny, wg mnie to nie symulator F1 tylko Trackmania i moznaby pozwolic na jakieś nieplaskie elementy, ale przyjmijmy jakas zasade. Proponuje taka:
Trasa może mieć zróżnicowany poziom, ale nie powinna mieć odchylenia w górę w dół wyższego niż +/- 2 segmenty od linii start-meta.

Czy administratorom podoba się taki pomysl ? jeśli nie, to prosilbym o w miare szybkie poprawienie lub danie wlasnej koncepcji Smile Poniewaz aktualnie mam 9 dni przerwy miedzy egzaminami i mam trochę czasu pobawic się z edytorem, a mysle, ze inni mapmakerzy również milo widzieliby już jasne i przejrzyste zasady w 100% Smile

pozdrawiam


Hmm, w mojej ocenie, dobrze będzie, jeśli bolid nie będzie "odrywać" się od podłoża, bo może być tak, że podjazd/zjazd może być przy dużej prędkości, i bolid w x% może wypaść z trasy. Zaraz dam swoje GP Belgii, bo tam jest o wiecej segmentów do góry i do dołu, ale raczej się z trasy nie wypada, 4 dni po 2 godziny robiłem trase, próbowałem, żeby wszystko było ok.

No Vojak, jeśli to ci się uda, to pokłony.

EDIT: http://www.speedyshare.com/831903809.html Starałem się jak mogłem, żeby bolid na podjeździe nie wypadał z trasy, stąd taka "szykana" zwalniająca, ale myślę, że ogólnie jest nienajgorzej odwzorowane. Jeśli jakieś błędy są, to proszę na pw...


Ostatnio zmieniony przez «RH» Mtik333 dnia 27 stycznia 2009, 22:30, w całości zmieniany 1 raz

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Numer GG  
«RH» Lox
Moderator


Dołączył: 21 Sty 2008
Ostrzeżeń: 2
Posty: 2600

Skąd: Skąd: Skąd: Skąd:

PostWysłany: 27 stycznia 2009, 17:01    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

Dobra. Jako, że i tak wszyscy będą wybierać mapki, to robimy tak jak powiedział Wally, czyli dopuszczalne są mapy niepłaskie, ale w ograniczonym stopniu, tak wypaść było ciężko.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email  
«RH» Bilus
Moderator


Dołączył: 12 Maj 2008
Ostrzeżeń: 3
Posty: 1172

Skąd: Poznań

PostWysłany: 30 stycznia 2009, 20:34    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

Cytat:
Co Do MT to pracuje nad super realnym "Modem" do tras uzwględniający nawet warunki pogodowe Smile

Ładnie pięknie, ale ja jestem na nie. Chyba, że w wersji pokazowej na solo. Na multi wolałbym jeździć bez moda. Dlaczego?
Mod=ściąganie. Ściąganie=podcinka. Podcinka=5FPS. 5FPS=Niemożliwość grania.
Dziękuję, mam nadzieję że wszyscy zrozumieli o co mi chodzi ;f.

_________________

[4 more]
09-11.07.10 | AGL Belldeco Cup 2010 Stęszew
[...?]

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora Numer GG  
Voj4k
Admin


Dołączył: 25 Mar 2008
Ostrzeżeń: 4
Posty: 1091

Skąd: Tychy

PostWysłany: 30 stycznia 2009, 21:01    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

nie chodzi mi o MOD tylko o efekty MediaTrackera
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG  
Numer ICQ
SykeS
Pirat drogowy


Dołączył: 05 Maj 2007
Posty: 517


PostWysłany: 30 stycznia 2009, 21:05    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

voj4k napisał:
nie chodzi mi o MOD tylko o efekty MediaTrackera

Jeden piernik.

_________________
"I Now Walk Into the Wild"
Christopher McCandless

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Numer GG  
NN~ Pyszo
Zaczyna szaleć na ulicach


Dołączył: 23 Lut 2008
Posty: 412
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 21 lutego 2009, 22:47    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

Wally napisał:

Trasa może mieć zróżnicowany poziom, ale nie powinna mieć odchylenia w górę w dół wyższego niż +/- 2 segmenty od linii start-meta.


Ja bym nie ograniczał ilosci segmentów, bo źle ułozony spadek o 1 może spowodować, ze wiele osób będzie tam wylatywac z trasy. Po za tym, co to są, w sumie nawet te 4 segmenty, w przypadku monako, gdzie są charakterystyczne podjazy i zjady.

Moim zdanie jedynym ograniczeniem powinno być by auto nie odrywało się znacznie od ziemi, a najlepiej wcale, szczególnie przed zakretami.

Chodzi przecież o to, by wiekszość osób po tych 50-60 okrążeniach dojeżdżało do mety i by jak najlepiej odwzorować trasy. Więc jeśli mapa będzie spełniać powyższe 2 warunki, to po co ograniczac autora jakimiś limitami.

Loxley napisał:
tak [by] wypaść było ciężko.


Amen

_________________
---> http://www.youtube.com/watch?v=2JCkykDCgOw Razz

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Numer GG  
P4G Kinguś
Osiwiał za kierownicą


Dołączył: 12 Gru 2007
Ostrzeżeń: 6
Posty: 2032



PostWysłany: 21 lutego 2009, 22:58    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

@ sykes
przeczytałem "jeden plemnik" i nie zabardzo wiedzialem OCB Mad
zaraz zamieszcze swoja mape

_________________

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość  
NN~ Pyszo
Zaczyna szaleć na ulicach


Dołączył: 23 Lut 2008
Posty: 412
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 21 lutego 2009, 23:05    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

Nie wiem czemu, ale ja też tak przeczytałem Happy ale jakoś mi to w kontekście nie leżało... Razz
_________________
---> http://www.youtube.com/watch?v=2JCkykDCgOw Razz

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Numer GG  
«RH» Lox
Moderator


Dołączył: 21 Sty 2008
Ostrzeżeń: 2
Posty: 2600

Skąd: Skąd: Skąd: Skąd:

PostWysłany: 15 marca 2009, 21:57    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

No to głosowanie zakończone. Dzięki wszystkim, którzy zagłosowali, a tym, którzy nie głosowali, odbiera się prawo narzekania na mapki w nadchodzącym sezonie ;p

Zwycięskie mapki:
1. Australia - Lox
2. Malezja - Lox
3. Chiny - Pyszo
4. Bahrajn - Lox
5. Hiszpania - Lox
6. Monaco - Lox
7. Turcja - Lox
8. Wielka Brytania - Lox
9. Niemcy - NBlast
10. Węgry - Lox
11. Europa - Lox
12. Belgia - Cayman
13. Włochy - Pyszo
14. Singapur - Lox
15. Japonia - Pyszo
16. Brazylia - Foxy
17. Abu Dhabi - Key

Ilościowo wg autorów:
Lox - 10
Pyszo - 3
Key, Foxy, Cayman, NBlast - 1

Ponad połowa moich, hmm... Od razu mówię, że nie wiem jak kto głosował, więc nie ma co liczyć za jakieś korzyści z głosowania na moje "dzieła" ;d

Z 17 rund tylko w 5 zobaczymy mapki już użyte w którymś z poprzednich sezonów. Są to: Turcja (sezon 2), Niemcy (sezon 2), Belgia (sezon 1 i 2), Brazylia (sezon 1), Abu Dhabi (sezon 2).

Zapomniałem dodać. Nie ma ani jednej mapki pł0 mapmakera - Ordona! Happy Laughing

To tyle. Pierwszy wyścig już za niecałe dwa tygodnie!

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email  
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu    Forum TrackMania Poland Strona Główna » Społeczność » Turnieje » Liga F1 » Sezon 3 Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

POWERED BY YARD COPYRIGHT © 2006-2017 TMPL.INFO DESIGNER? JAKI DESIGNER?