Niniejsza strona wykorzystuje pliki cookies. Informacje uzyskane za pomocą cookies wykorzystywane są głównie w celach statystycznych.
Masz możliwość wyłączenia ich w przeglądarce. Pozostając na stronie godzisz się na ich zapisywanie w Twojej przeglądarce.
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyZaloguj
PL6 -Runda3
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następny 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum TrackMania Poland Strona Główna » Społeczność » Turnieje » Polish League » Polish League 6
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
*тсω* IrRed
Emerytowany Admin


Dołączył: 15 Wrz 2007
Ostrzeżeń: 1
Posty: 1013

Skąd: Kraków

PostWysłany: 09 czerwca 2008, 19:24    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

no to ja wpinkole swoje niepotrzebne nikomu zdanie ;p

Zatem:

Sebik: pierwsze moje wrażenie to bajka 'O Orzeszku' - ożesz k**wa co to jest Happy ... defacto niewiele to ma wspólnego z techami, jedyne z czym tutaj trzeba walczyć to bugi przy lądowaniach. Tak zbugowanej mapy jeszcze w życiu nie widziałem. Mapa jest fajna, ciekawa, ale sory, nie nadaje się na PL6 !!! ... tutaj nie da się mieć przyzwoitego regulara, bo przyhamuje Cię w najgorszym momencie jakiś bug i masz cały wysiłek w czarnej d*pie ... nie wiem czemu Cobham dał tą mapę do mappacka

Shadow: to to jest majstersztyk. To jest najlepsza moim zdaniem mapa w tej edycji PL jak na razie. Trudna, wymagająca, ale świetnie przemyślana. Sekwencje zakrętów są tak genialne, że aż chce się jeździć Very Happy . No i można wyćwiczyć wszelkiego rodzaju drifty w prawo Happy ... Shad czekam na 'PL6-Shadow-B2 w lewo edyszyn Happy' to poćwiczę jeszcze drifty w lewo xP ... joke ofkoz <-dla niekumatych ;p ...

Maxer: przez to że mapa ma duży speed robi się strasznie ciasna i kręta. To nie tylko moje zdanie. Wjazd na 2 kółko jest jednym z najtrudniejszych jakie widziałem na multi. Strasznie jest trudno się dobrze złożyć w pierwszy drift bez hampla wcześniej. Tak to mapa jak zwykle na bardzo wysokim poziomie i bardzo szybka .

To tyle ;] ... ot i moje zdanie. Nie każdy się musi z nim zgadzać ;p

_________________



h0lus 9:42:39
dobra ja ide kupic duży pokoj

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora Numer GG
XP marrek13
Zaczyna szaleć na ulicach


Dołączył: 31 Lip 2006
Ostrzeżeń: 3
Posty: 439



PostWysłany: 09 czerwca 2008, 19:35    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

No to teraz tylko sprawdzimy kto ma mniej w barach i wygra mecz, Red Very Happy
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora Numer GG
*тсω* Flagg
Zaczyna szaleć na ulicach


Dołączył: 13 Maj 2007
Posty: 369
Skąd: Szczecin

PostWysłany: 09 czerwca 2008, 19:41    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

IMO najwiecej bugow jest u Shada Neutral
u Sebika na zadnego jeszcze nie wpadlem ^^

_________________



Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
*тсω* IrRed
Emerytowany Admin


Dołączył: 15 Wrz 2007
Ostrzeżeń: 1
Posty: 1013

Skąd: Kraków

PostWysłany: 09 czerwca 2008, 19:42    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

marrek13 napisał:
No to teraz tylko sprawdzimy kto ma mniej w barach i wygra mecz, Red Very Happy


znaczy ma wygrać ten co ma mnie w barach czy więcej ? Very Happy ... bo nie wiem czy się chwalić czy nie xP ...

a tak serio to na pewno żadna strona nie może liczyć na łatwy mecz Wink

_________________



h0lus 9:42:39
dobra ja ide kupic duży pokoj

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora Numer GG
Sebik
Gangsta Mapper


Dołączył: 17 Sie 2006
Pochwał: 1
Ostrzeżeń: 1
Posty: 772

Skąd: Śląskie/Leszczyny

PostWysłany: 09 czerwca 2008, 19:51    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

Ech, chyba nigdy nie zrobię dobrego techa... :?
Jakbym się nie starał to i tak będzie źle, więc proszę Coba, o wycofanie mojej mapy nr. "PL6-Sebik-B", która też jest wysłana w liście propozycji zanim będzie za późno :/

_________________


Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
eXiliado seba
Jeździ konno


Dołączył: 23 Lip 2007
Posty: 87
Skąd: Zabrze

PostWysłany: 09 czerwca 2008, 19:59    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

mi się mapka sebika podoba. nie wiem gdzie wy widzicie te bugi. ja narazie natrafilem na jeden tylko :wink:
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG
KD OrdonekQ7
Moderator


Dołączył: 26 Paź 2007
Ostrzeżeń: 3
Posty: 1323

Skąd: Śląskie ~ Szczejkowice

PostWysłany: 09 czerwca 2008, 20:40    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

niech mapy Sebika zostaną Wink nie pogrążajmy go ^^
_________________

Feed the fire, break your vision
Throw your fists up, come on with me!

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora Numer GG
XP marrek13
Zaczyna szaleć na ulicach


Dołączył: 31 Lip 2006
Ostrzeżeń: 3
Posty: 439



PostWysłany: 09 czerwca 2008, 20:42    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

*TCW*IrRed napisał:
marrek13 napisał:
No to teraz tylko sprawdzimy kto ma mniej w barach i wygra mecz, Red Very Happy


znaczy ma wygrać ten co ma mnie w barach czy więcej ? Very Happy ... bo nie wiem czy się chwalić czy nie xP ...

a tak serio to na pewno żadna strona nie może liczyć na łatwy mecz Wink


Ten co mniej, aby się zmieścić w tych wąskich uliczkach ^^

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora Numer GG
Zeo
nawro


Dołączył: 25 Mar 2006
Pochwał: 2
Posty: 671

Skąd: Warszawa

PostWysłany: 09 czerwca 2008, 20:52    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

Ja z kolei dziwię się tym co takowych bugów nie mają. :shock: Przed chwilą dla zabawy dostałem się na jeden z serwów z mapami PL6, zagrałem tylko Sebika i Maxera, i faktycznie u Sebika bugów tyle ile gwiazd na niebie. Razz
_________________


Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG
[POL] ShaDDy
Emerytowany Admin


Dołączył: 11 Sie 2006
Pochwał: 69
Posty: 3570

Skąd: Tczew

PostWysłany: 09 czerwca 2008, 22:05    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  




macie i awardujcie Very Happy

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG MSN Messenger
[POL] bax
ESWC.pl 2k7 winner


Dołączył: 22 Maj 2006
Posty: 440
Skąd: Leszno

PostWysłany: 09 czerwca 2008, 22:27    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

i tak nic nie pobije jedej mapki ripa Very HappyVery HappyVery Happy

... co qrwa elementy 180 nawrotow na trawe wymiataly Happy

to były ciezkie trasy:)

POLSKA !!!

_________________
NIE DOROŚLIŚCIE DO E-SPORTU !!!!!!!!!!!!!!!!!

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
Jurek
Gangsta Mapper


Dołączył: 24 Mar 2006
Posty: 558


PostWysłany: 09 czerwca 2008, 22:56    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

Jak widzę, niespecjalnie przypadła Wam do gustu jedna z tras wybranych na 3 rundę. Mowa o trasie Sebika. Owszem, spowolnienia fpsów są, ale to już nie wina autora a programistów z Nadeo, bo najwięcej ekran skacze, gdy pojawiają się ruchome strzałki na platformowych bandach. Jedyne o co proszę Sebika to, aby usuńął te ruchome strzałki i fale, i tak zostaje. Sama trasa nie ulegnie zmianie, a jedynie polepszą się warunki jazdy.
Ufam, że Sebik wrzuci tu linka do poprawionej trasy, a do tego czasu obowiązuje wersja bez poprawek.

Nie będę komentował tras wybranych na 3 kolejkę.
Mnie się one podobają i już. Very Happy

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Sebik
Gangsta Mapper


Dołączył: 17 Sie 2006
Pochwał: 1
Ostrzeżeń: 1
Posty: 772

Skąd: Śląskie/Leszczyny

PostWysłany: 10 czerwca 2008, 13:33    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

Macie wersję na 980C i z AT=50.77 (wiem, że zjebany ale szybko chciałem poprawkę zuploadować od razu po przeczytaniu posta Jurka)
http://www.speedyshare.com/436878691.html
BTW. Jeśli lądowania na powierzchnie o innym kącie nachylenia uważacie za bugi, to znaczy że ja nie mam pojęcia o techach. Według mnie istotą techu nie jest ciągłe hamowanie (tzn. jest, ale max z 2 razy na mapie), a odpowiednie ustawienie się do driftu, bo właśnie o drift (głownie "samoczynny") mi na tej trasie chodziło.

_________________


Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
Jurek
Gangsta Mapper


Dołączył: 24 Mar 2006
Posty: 558


PostWysłany: 10 czerwca 2008, 13:53    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

Dziękuję Sebik za poprawki, mam nadzieję że teraz będzie lepiej.
Poprawiona paczka tras na 3 rundę jest w 1 poscie lub tu: Trasy na PL6 - Runda3 popr.rar
Można też ściągnąć i wymienić samą trasą Sebika - link podany w poscie powyżej
Proszę o zamianę trasy Sebika na serwerach.

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
[POL] hack
Team Poland


Dołączył: 06 Maj 2006
Pochwał: 2
Posty: 1225

Skąd: Kraków

PostWysłany: 10 czerwca 2008, 15:42    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

proszę grzecznie o zmianę trasy Multilap stworzonej przez Maxera, gdyż szczerze powiem wam, że wole się w dosłownym znaczeniu słowa "pościgać" czyli jechać równo łeb w łeb z kimś niż cieszyć się ze złapie buga na jakimś zakręcie. Ot co. WKURWIA MNIE TA TRASA JAK ŻADNA INNA JUŻ NAWET NADEO MAPA A1 z TMN była lepsza i można było się poscigać !! Sad SadSadSadSad: Sad Sad Sad


!!!!!!!!!!!!!!!! Rolling Eyes Cool Laughing


Ostatnio zmieniony przez [POL] hack dnia 10 czerwca 2008, 15:45, w całości zmieniany 2 razy

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer GG MSN Messenger
°XX Face
Jeździ konno


Dołączył: 04 Wrz 2006
Posty: 88
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: 10 czerwca 2008, 15:43    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

Muszę napisać małe sprostowanie i jednocześnie przeprosiny dla Sebika.
Tamten post pisałem po zaledwie dwukrotnym przejechaniu trasy, a właściwie to próbie przejechania, bo w obu przypadkach nie trafiłem w mete. Teraz, kiedy trasę już poznałem i przejechałem ją kilkanaście, a może nawet kilkadziesiąt razy, przyznaję, że jest całkiem fajna, na pewno lepsza od trasy Tranq z poprzedniej kolejki Smile

Sorry Sebik za tamte zjeby, ale pisałem to na gorąco Smile
Pozdro

_________________



Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
*тсω* Guts
Jeździ konno


Dołączył: 24 Maj 2007
Posty: 31


PostWysłany: 10 czerwca 2008, 15:46    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

hack napisał:
proszę o zmianę trasy Multilap stworzonej przez Maxera, gdyż szczerze powiem wam, że wole się w dosłownym znaczeniu słowa "pościgać" czyli jechać równo łeb w łeb z kimś niż cieszyć się ze złapie buga na jakimś zakręcie. Ot co. WKURWIA MNIE TA TRASA JAK ŻADNA INNA JUŻ NAWET NADEO MAPA A1 z TMN była lepsza i można było się poscigać !! Sad SadSadSadSad: Sad Sad Sad


!!!!!!!!!!!!!!!! Rolling Eyes Cool Laughing


POPIERAM
Najlepszym wyjściem byłaby zmiana mapy!

_________________


Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora Numer GG
[POL] LooKaSh
Team Poland


Dołączył: 11 Gru 2006
Ostrzeżeń: 2
Posty: 939



PostWysłany: 10 czerwca 2008, 16:34    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

a ja uważam ze wcale ona nie jest bardziej bugowata od innych, zeby bugi się nie trafiały to tez trzeba wiedziec co robić ... ale są czasem na tym slalomie jak się zapierdala
_________________

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
XP marrek13
Zaczyna szaleć na ulicach


Dołączył: 31 Lip 2006
Ostrzeżeń: 3
Posty: 439



PostWysłany: 10 czerwca 2008, 16:36    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

Jakby się uprzeć, buga można nawet na A01 złapać... Trasy nie są złe i to nie ich wina, iż czasami trafi się bug, ale producentów, którzy w d*pie mają zdanie graczy i stawiają na wygląd zamiast poprawić fizykę :/
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora Numer GG
Maxer
Lubi ostrą jazdę


Dołączył: 18 Sty 2007
Ostrzeżeń: 1
Posty: 1326

Skąd: Szklarska Poręba / Frankfurt Am Main

PostWysłany: 10 czerwca 2008, 17:06    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

jeżeli chcecie , to mogę nieco " przerobic mape" skoro jest ona "zbyt ciasna " bugow moim zdaniem nie ma. to ze się w zakretach nie miescicie to już nie moja sprawa, poprostu trencie dalej Very Happy a co do mapy, to moim zdaniem zmienicie zdanie , jak będziecie smigac w miare dobrze i REGULARNIE na mapie Cool bo taka gra na TA to jest bezsens. bijecie się kto z was pojedzie te 30 setnych szybciej. lepiej odrazu zacznijcie na rundach trenic.
_________________
" 2008 - 2011 stare dobre czasy - Pozdrawiam Wszystkich Smile"
<- Drzwi Very Happy
www.pureskillers.eu

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora Numer GG MSN Messenger
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu    Forum TrackMania Poland Strona Główna » Społeczność » Turnieje » Polish League » Polish League 6 Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następny
Strona 2 z 8

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

POWERED BY YARD COPYRIGHT © 2006-2017 TMPL.INFO DESIGNER? JAKI DESIGNER?