Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
NN~ Pyszo
Zaczyna szaleć na ulicach

Dołączył: 23 Lut 2008
Posty: 412
Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 04 listopada 2010, 0:55 Temat postu: |
|
|
Dobra, chwila przerwy w zakuwaniu, to można odpisać
_____________________________________________________________
Wypadek lotniczy, czy powódź, jeden .uj, i tu i tu giną ludzie z niczyjej winy.
No chyba, że masz wpiiiizdylion% pewności, że to był zamach. Tyle, że opierając swoją wiedzę na poszlakach i domniemaniach to równie dobrze możesz twierdzić, że ufo zbudowało piramidy, amerykańscy naukowcy od dawna klonują ludzi, człowiek nie wylądował na księżycu, Elvis żyje, mapy timmy'ego sprawią, że nfs'owcy zaczną grać w tm (bo Diav tak powiedział ), a cały świat jest manipulowany przez mędrców syjonu.
(chociaż nie, Elvis żyje i MJ też ;e )
Zresztą, i tak źle i tak nie dobrze, jakby się okazało, że to był zamach, to będzie wojna i nie będzie gazu (chyba, że po fasolce), a jak się okaże, że wypadek, to zaraz powstaną kolejne teorie spiskowe, bo przecież NIE MOŻLIWE by samolot się rozwalił bez pomocy Rosjan (^^) co będzie prowadzić do kolejnych kosztownych śledztw... a dzieci w Afryce głodują... yyy... wrrróć, ...a dziura budżetowa rośnie... Mając takie alternatywny to jako ciemna masa wole żyć w niewiedzy przez kogo 13 lat temu tyle moich zabawek poszło się je***, czy przez kogo roztrzaskał się samolot.
P.S.
Czesi serio wtedy podtopili wtedy Polskę, gdyż pokrótce mieli do wyboru siebie albo nas . Tj. musieli opróżnić zbiorniki retencyjne by przygotować się na tą wodę, a że Odra już wtedy była na skraju wylania to cóż, bywa ^^ Miałem 7 lat, ale to pamiętam akurat. (Ale to oficjalnie! więc pewnie kłamstwo xDDD nie, wcaaaale nie ma odniesienia do Smoleńska).
P.S.2
Kici, moja ty czarna maso :*, nie mogę się z tobą nie zgodzić, jeśli chodzi o tą ostatnią wypowiedź twą ;d porównanie z wulkanem mnie rozwaliło, ale imo masz rację, że i tak to by była czyjaś wina, hehe. Mało tego, niektórzy by pewnie stwierdzili, że to była tajna bomba atomowa ukrywana pod ziemią, ale rząd ukrywa prawdę.
_________________
---> http://www.youtube.com/watch?v=2JCkykDCgOw
|
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Joker.
Why so serious?

Dołączył: 03 Sty 2010
Ostrzeżeń: 2 Posty: 504
Skąd: Łódź
|
Wysłany: 04 listopada 2010, 3:32 Temat postu: |
|
|
Film nie mówi że to był zamach. Tylko że to być może nie był wypadek. W filmie używano często "prawdopodobnie", bez tego słowa niektóre zdania brzmiały by jak oskarżenia. Faktem jest że lotnisko nie było przygotowane do lądowania. Widocznie nikogo się nie spodziewali. W dzień katastrofy na lotnisku żołnierze wymieniali żarówki pasa lotniskowego, o czym jest mowa w filmie. Ktoś tu wspomniał o ostatnich sekundach filmu, na których jest prezentowana zadziwiająca maszyna do robienia mgły. Na innym nagraniu, widać jak Putin przechadza się po miejscu wypadku, i w pewnej chwili można dostrzec bardzo podobne urządzenie (tego w tym filmie nie ma, wpiszczie Putin na miejscu katastrofy na YT) Poza tym tamtego dnia nie było mgły Jak wspomniałem, celem filmu nie jest udowodnienie zamachu, tylko danie do myślenia. By ktoś może zauważył że coś jednak jest nie tak, nie tylko w kwestii Smoleńska. Czy ktoś zauważył że sytuacja w kraju stała się napięta właśnie po 10 kwietnia? Że politycy zaczęli się pchać do władzy jeszcze bardziej niż dotychczas? Niektórzy mówią że Jarek wykorzystywał śmierć brata w swojej kampanii wyborczej, a ja myślę że nie chciał oddać władzy bo dobrze wie co się święci
_________________
|
|
|
Powrót do góry |
|
 |
KD Psik
Pirat drogowy

Dołączył: 17 Lip 2007
Ostrzeżeń: 2 Posty: 968
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Mighty Stefan
Jeździ konno

Dołączył: 01 Wrz 2007
Posty: 62
Skąd: Kraków
|
Wysłany: 04 listopada 2010, 15:28 Temat postu: |
|
|
Ja słyszałem, że jak się puści ten film od tyłu, przewinie do 104 sekundy, potem przewinie się dalej o 666 sekund do przodu i 3.14 w tył to wyskoczy Tusk ze świecącymi diabelskimi oczami i rogami zamiast włosów. To nie żart! Sami sprawdzcie!
|
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Jack Bauer
Moderator

Dołączył: 28 Sty 2009
Ostrzeżeń: 1 Posty: 1146
|
Wysłany: 04 listopada 2010, 18:27 Temat postu: |
|
|
Mighty Stefan napisał: |
Ja słyszałem, że jak się puści ten film od tyłu, przewinie do 104 sekundy, potem przewinie się dalej o 666 sekund do przodu i 3.14 w tył to wyskoczy Tusk ze świecącymi diabelskimi oczami i rogami zamiast włosów. To nie żart! Sami sprawdzcie! |
Czyżby nowy łańcuszek na gg
Póki nie będzie niepodważalnych dowodów na to, że to nie był zamach, to Jarek i jego przyboczni będą mącić.
Mam dużo do zarzucenia rządowi w sprawie śledztwa odnośnie katastrofy. Widać, że próbują przypodobać się Rosji, która ma nas kompletnie w pośladkach. Łudzimy się, że Rosja da nam się od niej uzależnić. Chyba tylko wtedy, jak znajdziemy wystarczające pokłady ropy naftowej u nas.
_________________
|
|
|
Powrót do góry |
|
 |
NN~ Pyszo
Zaczyna szaleć na ulicach

Dołączył: 23 Lut 2008
Posty: 412
Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 05 listopada 2010, 2:13 Temat postu: |
|
|
Pan Jarek, k*rwa!!!
Dobra, coś jeszcze dopisze, co by nie było, że nie na temat
Cytat: |
Póki nie będzie niepodważalnych dowodów |
Cóż... obawiam się, że przy takiej sprawie, budzącej u wielu skrajne emocje, znaleźć niezbity dowód, który zamknie mordki osobą mające inne zdanie, będzie niestety baaardzo trudno. Cóż, poczekamy, zobaczymy.
_________________
---> http://www.youtube.com/watch?v=2JCkykDCgOw
|
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Bartok
Samochodowy prawiczek
Dołączył: 24 Mar 2009
Posty: 8
|
Wysłany: 05 listopada 2010, 13:36 Temat postu: |
|
|
Pyszo napisał: |
Pan Jarek, k*rwa!!!
Dobra, coś jeszcze dopisze, co by nie było, że nie na temat
Cytat: |
Póki nie będzie niepodważalnych dowodów |
Cóż... obawiam się, że przy takiej sprawie, budzącej u wielu skrajne emocje, znaleźć niezbity dowód, który zamknie mordki osobą mające inne zdanie, będzie niestety baaardzo trudno. Cóż, poczekamy, zobaczymy. |
te mordki można było łatwo zamknąć zaraz po katastrofie gdyby nasz rząd spróbował przejąc śledztwo powołując się na konwencje chicagoska. Mieli by wtedy spokój i mogli by powiedzieć ze zrobili wszytko by sprawę wyjaśnić.
|
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Jack Bauer
Moderator

Dołączył: 28 Sty 2009
Ostrzeżeń: 1 Posty: 1146
|
Wysłany: 05 listopada 2010, 20:08 Temat postu: |
|
|
Żeby była jasność - w Konwencji nie ma słowa o tym, że Państwo Wypadku przekazuje sprawę Państwu Rejestracji. Jest tylko coś takiego:
Artykuł 26
Dochodzenia w sprawie wypadków
W razie wypadku, którego doznał statek powietrzny jednego Umawiającego się Państwa na terytorium innego Umawiającego się Państwa i który pociągnął za sobą śmierć lub poważne obrażenia
albo wskazuje na istnienie poważnych usterek technicznych na statku powietrznym lub w udogodnieniach dla żeglugi powietrznej, Państwo, na którego terytorium wypadek nastąpił, wdroży dochodzenie co do
okoliczności wypadku, stosując się, jak dalece jego własne ustawy na to pozwalają, do zasad postępowania zaleconych przez Organizację Miedzynarodowego Lotnictwa Cywilnego. Państwu, w
którym statek powietrzny jest zarejestrowany, powinno się umożliwić wyznaczenie obserwatorów, którzy byliby obecni przy dochodzeniu; Państwo prowadzące dochodzenie poda do wiadomości temu drugiemu
Państwu sprawozdanie i wnioski w danej sprawie.
Dopiero w załączniku jest napisane, że istnieje taka możliwość:
Postanowienia ogólne
3.2 Państwo miejsca zdarzenia podejmuje wszystkie niezbędne środki w celu zabezpieczenia dowodów rzeczowych i zapewnienia niezawodnej ochrony statku powietrznego oraz wszystkiego, co się na nim znajduje, przez czas potrzebny do przeprowadzenia badania. Zabezpieczenie dowodów rzeczowych polega na podjęciu środków zabezpieczających poprzez fotografowanie lub przy użyciu innych odpowiednich metod, celem zachowania tych dowodów, które mogą być wycofane, uszkodzone, zagubione lub zniszczone. Ochrona polega na zabezpieczeniu przed dalszym uszkodzeniem, dostępem osób postronnych, kradzieżą i zepsuciem.
Uwaga 1. Problem nadzoru nad szczątkami statku powietrznego rozpatrywany jest w punkcie 5.6.
Uwaga 2. W celu zabezpieczenia danych zapisanych na rejestratorze pokładowym, demontaż przyrządu i odczytywanie zapisów powierzać należy tylko wykwalifikowanemu personelowi.
Prośba ze strony Państwa Rejestracji, Państwa Użytkownika, Państwa Konstruktora lub Państwa Producenta
3.3 Jeżeli ze strony Państwa Rejestracji, Państwa Operatora, Państwa Konstruktora lub Państwa Producenta skierowana zostanie prośba o to, by statek powietrzny oraz wszystkie znajdujące się na nim, oraz jakiekolwiek inne, dowody rzeczowe pozostały nietknięte do czasu dokonania ich przeglądu przez akredytowanego przedstawiciela Państwa, które zwróciło się z taką prośbą, Państwo miejsca zdarzenia podejmuje wszelkie konieczne środki w celu spełnienia tej prośby, na ile tylko jest to praktycznie możliwe i nie przeszkadza w należytym prowadzeniu badania. Warunkiem jest, że dany statek powietrzny może być przemieszczany, o ile to konieczne, w celu zapewnienia bezpieczeństwa ludziom, zwierzętom, przesyłkom pocztowym i drogocennym przedmiotom lub zabezpieczone zostaną przed zniszczeniem przez pożar lub z innych przyczyn. W celu uniknięcia jakiegokolwiek innego niebezpieczeństwa w postaci zakłóceń żeglugi powietrznej, innych rodzajów transportu lub ludzi, statek powietrzny również może być przemieszczony pod warunkiem, że nie spowoduje to nieuzasadnionego wstrzymania powrotu tego statku do eksploatacji, jeśli jest to praktycznie możliwe.
Do 3.2 - widać na wielu filmikach na yt, co Rosjanie robią z wrakiem. Nikt się tym nie zainteresował. Polska po 3 miesiącach... Każdy mógł sobie przyjść, wynieść co mu się podobało.
Państwo miejsca zdarzenia
5.1 Państwo miejsca zdarzenia, podejmuje badanie okoliczności wypadku i ponosi odpowiedzialność za pro-wadzenie takiego badania. Może ono jednak przekazać, w całości lub w części, prowadzenie badania innemu państwu na podstawie dwustronnej umowy. W każdym przypadku Państwo miejsca zdarzenia, powinno wykorzystać wszelkie dostępne środki pomocy w prowadzeniu tego badania.
5.1.1 Zalecenie. Do Państwa miejsca zdarzenia, należy podjęcie badania okoliczności poważnych incydentów. Państwo to może jednak przekazać, w całości lub w części, prowadzenie takiego badania innemu Państwu na pod-stawie dwustronnej umowy. W każdym przypadku Państwo miejsca zdarzenia powinno wykorzystać wszelkie dostęp-ne środki pomocy w prowadzeniu tego badania.
Sławny punkt, który przyznaje nam możliwość prowadzenia sprawy.
Rejestratory pokładowe. Wypadki i poważne incydenty
5.7 Podczas badania wypadku lub poważnego incydentu efektywnie wykorzystuje się rejestratory pokładowe. Państwo prowadzące badanie stwarza możliwość niezwłocznego odczytu zapisów rejestratorów pokładowych.
Taa..., długo trwa to odczytywanie czarnych skrzynek.
Koordynacja działań. Organa sądowe
5.10 Państwo prowadzące badanie uznaje konieczność koordynowania działań przewodniczącego zespołu pro-wadzącego badania i organów sądowych. Szczególną uwagę poświęca się dowodom rzeczowym, które, jako mające zasadniczy wpływ na powodzenie badania, powinny być niezwłocznie zarejestrowane i poddane analizie, takiej jak badanie i identyfikacja ofiar oraz odczyt zapisów rejestratorów pokładowych.
Nieujawnianie dokumentacji badania
5.12. Państwo prowadzące badanie wypadku lub incydentu, bez względu na miejsce jego zaistnienia, może udostępnić niżej wykazane informacje w celach niemających związku z badaniem wypadku lub incydentu tylko w tych przypadkach, kiedy odpowiednie władze danego państwa, odpowiedzialne za wymiar sprawiedliwości ustanowią, że ich ujawnienie jest ważniejsze niż negatywne skutki, które mogą wyniknąć z takiego działania bezpośrednio dla kraju oraz w skali międzynarodowej, jak również dla danego lub przyszłych badania:
a) wszelkie oświadczenia osób uzyskane w toku badania przez organa upoważnione do ich prowadzenia,
b) wszelka korespondencja między osobami związanymi z operacją statku powietrznego,
c) medyczne lub prywatne informacje, dotyczące osób uczestniczących w wypadku lub w incydencie
d) zapisy pokładowych rejestratorów mowy i ich kopie,
e) zapisy i kopie nagrań z organów służb ruchu lotniczego, oraz
f) opinie wyrażane w trakcie analizy informacji, włącznie z zapisami rejestratorów pokładowych.
Nie dziwota, że nic nie wiemy na temat katastrofy.
Żeby posiadać rzetelną wiedzę na ten temat radze przeczytać konwencję oraz załącznik odnoście badania wypadków lotniczych.
Konwencja
Załącznik
_________________
|
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|