Niniejsza strona wykorzystuje pliki cookies. Informacje uzyskane za pomocą cookies wykorzystywane są głównie w celach statystycznych.
Masz możliwość wyłączenia ich w przeglądarce. Pozostając na stronie godzisz się na ich zapisywanie w Twojej przeglądarce.
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyZaloguj
GPRO
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 7, 8, 9 ... 11, 12, 13  Następny 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum TrackMania Poland Strona Główna » Vox Populi » Off-Topic
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
etis
Jeździ konno


Dołączył: 06 Lip 2010
Ostrzeżeń: 1
Posty: 34



PostWysłany: 15 lutego 2011, 23:27    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

Bardzo dobrze, ostatni w grupie, zdublowali mnie 2 razy Smile
_________________

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
«RH» Lox
Moderator


Dołączył: 21 Sty 2008
Ostrzeżeń: 2
Posty: 2600

Skąd: Skąd: Skąd: Skąd:

PostWysłany: 15 lutego 2011, 23:30    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

pit na ostatnim kółku i spadłem z 3 na 7 -.-
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
*тсω* Pawel
Team Poland


Dołączył: 30 Wrz 2007
Posty: 334


PostWysłany: 16 lutego 2011, 0:09    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

Zle paliwo obliczylem i doszedl dodatkowy pit, na szczescie 8 kolek przed koncem, wiec udalo się awansowac na 6.
_________________

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
P4G moore`
Jeździ konno


Dołączył: 08 Gru 2009
Posty: 29


PostWysłany: 16 lutego 2011, 7:58    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

totalna porazka.. z dobrej 6 pozycji startowej ukonczylem na 18 miejscu.. taktyka wydawala się idealna, no ale nie byla;p
_________________
Moore..

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
°אא Key.
Admin


Dołączył: 15 Mar 2008
Ostrzeżeń: 1
Posty: 798

Skąd: Zewsząd.

PostWysłany: 16 lutego 2011, 10:16    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

z 19 na 22!

nie, ale tak serio, może się to wydać dziwne, ale jestem zadowolony z tego wyścigu w perspektywie następnego

bo są takie same zużycia na Interlagos, a w Melbourne wycelowałem perfekcyjnie z paliwem. jedyny mój błąd w Melbourne to wsadzenie deszczowych na starcie > : D

_________________

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
Cezar
Pedo


Dołączył: 23 Cze 2009
Ostrzeżeń: 2
Posty: 1277

Skąd: Warszawa

PostWysłany: 16 lutego 2011, 13:15    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

Key. napisał:
z 19 na 22!

Prawie jak ja. Smile
Tyle że ja to zrobiłem w 2 stronę,taktyka dobra (dojechałem na oparach i felgach),więc debiut udany Smile

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
«RH» Lox
Moderator


Dołączył: 21 Sty 2008
Ostrzeżeń: 2
Posty: 2600

Skąd: Skąd: Skąd: Skąd:

PostWysłany: 16 lutego 2011, 14:36    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

Niech wam będzie, podzielę się odrobiną danych odnośnie paliwa. Jak to z danymi do gpro bywa, sporo tu cyferek i obliczeń ;p

Podstawowa wartość zużycia na 1 km (km, nie okrążenie!) na torze o średnim zużyciu, z silnikiem na 1 poziomie (zużycie obniża się dopiero od 4 poziomu) wynosi 0,80 litra. Jest to wartość stała dla takiego zużycia, niezależnie od toru. Różnice pomiędzy poszczególnymi poziomami zużycia wynoszą 0,025 litra. W razie deszczu zużycie spada o 0,15-0,20 litra na kilometr.

Podane przeze mnie wartości dotyczą nisko ustawionego ryzyka (przy wyższym oczywiście zwiększają się) i mogą być odrobinkę zawyżone, ale lepiej wlać te 20 litrów za dużo niż za mało.

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
«RH» Mtik333
Doświadczony driver


Dołączył: 03 Sie 2008
Posty: 163


PostWysłany: 16 lutego 2011, 15:05    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

Łojojoj, ciekawe że mi o tym wcześniej nie powiedziałeś -.-

A ja o tym i najbliższym wyścigu nie chcę w ogóle słyszeć ani przypominać gdy sezon dobiegnie końca.

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
Cezar
Pedo


Dołączył: 23 Cze 2009
Ostrzeżeń: 2
Posty: 1277

Skąd: Warszawa

PostWysłany: 18 lutego 2011, 22:24    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

I jak? Poszło lepiej niż we wtorek? Very Happy
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
«RH» Lox
Moderator


Dołączył: 21 Sty 2008
Ostrzeżeń: 2
Posty: 2600

Skąd: Skąd: Skąd: Skąd:

PostWysłany: 18 lutego 2011, 22:26    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

znowu mogło być trzecie miejsce i uciekło przez niefart na pitach -.-
no ale regularnie punktuję w amateur, nie mogę narzekać.

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
°אא Key.
Admin


Dołączył: 15 Mar 2008
Ostrzeżeń: 1
Posty: 798

Skąd: Zewsząd.

PostWysłany: 18 lutego 2011, 22:26    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

16! zdecydowany progres.

byłem 6 ale awaria D:

_________________

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
Cezar
Pedo


Dołączył: 23 Cze 2009
Ostrzeżeń: 2
Posty: 1277

Skąd: Warszawa

PostWysłany: 18 lutego 2011, 23:27    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

Key. napisał:
16! zdecydowany progres.

A startowałeś z której pozycji?

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
°אא Key.
Admin


Dołączył: 15 Mar 2008
Ostrzeżeń: 1
Posty: 798

Skąd: Zewsząd.

PostWysłany: 19 lutego 2011, 8:21    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

z 18 *-*

(Dodano 19 lutego 2011, 8:22)
BYŁEM 3! T_T

(Dodano 19 lutego 2011, 8:24)
i to nie silnik mi padł tylko hamulce! Shocked


anyway, Lox, masz jakieś dane nt. Buenos? np. przy Hardach ile paliwa styknie.

_________________

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
Fhrancuz
Doświadczony driver


Dołączył: 10 Cze 2008
Posty: 104
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 19 lutego 2011, 11:31    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

Buenos było ostatnio w 23 sezonie;p Warunki niemal identyczne poza temperaturą, która dziwnym trafem jak na Argentynę o tej porze wynosi tylko 5-12 stopni (wcześniej było to 34-39). Ze swojej strony mogę powiedzieć, że 200-205l na wyścig styknie. Co więcej, przy wyprzedzaniu Very hard, warto pojechać na 1 pitstop na oponach twardych, tylko sęk w tym, że ich zużycie jest wysokie, więc musielibyśmy zmniejszyć riski (do 20-30?). Jest zawsze 2 opcja jazdy na Hardach na 2 pity i zwiększenie risków, co wiąże się z możliwością dużej ilości błędów kierowcy. To tyle ode mnie:D Lox zapewne będąc w teamie wie o wiele więcej.
Aha i polecam
http://mbjerg.dk/gpro/
Pierwszy sezon to zbieranie danych, kolejne to ich wykorzystywanie^^
GL w Argentynie;]

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG
«RH» Lox
Moderator


Dołączył: 21 Sty 2008
Ostrzeżeń: 2
Posty: 2600

Skąd: Skąd: Skąd: Skąd:

PostWysłany: 19 lutego 2011, 12:05    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

200-205 litrów to może i tak, ale nie z 1 poziomem silnika ;p

Co do taktyki jestem w kropce. Niby przy wyprzedzaniu very hard najlepiej jechać na 1 pita, ale im zimniej, tym większe różnice w czasach pomiędzy poszczególnymi mieszankami - licząc pod 8 stopni "czysta" różnica pomiędzy softami a hardami wyniesie 1,2 sekundy na okrążenie :shock:

Nie ma pośpiechu, poczekam i zobaczę co zrobią ludkowie z mojego zespołu.

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
°אא Key.
Admin


Dołączył: 15 Mar 2008
Ostrzeżeń: 1
Posty: 798

Skąd: Zewsząd.

PostWysłany: 23 lutego 2011, 12:27    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

jestem koksu taktyki!

Tyres condition after finish: 13%

Fuel left in the car after finish: 1 liter

Mr. Green

_________________

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
«RH» Lox
Moderator


Dołączył: 21 Sty 2008
Ostrzeżeń: 2
Posty: 2600

Skąd: Skąd: Skąd: Skąd:

PostWysłany: 23 lutego 2011, 12:36    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

i zdobyłeś całe 2 punkty, gz ;d
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
°אא Key.
Admin


Dołączył: 15 Mar 2008
Ostrzeżeń: 1
Posty: 798

Skąd: Zewsząd.

PostWysłany: 23 lutego 2011, 13:00    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

z 21 miejsca :e
_________________

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
Fhrancuz
Doświadczony driver


Dołączył: 10 Cze 2008
Posty: 104
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 23 lutego 2011, 13:56    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

Kolejny wyścig i kolejne rozczarowanie;/ Tragiczny początek, głupie i w najmniej odpowiednim momencie błędy drivera oraz rozpierniczone hamulce z silnikiem. O to cały mój poprzedni wyścig Very Happy
Nie mam pomysłu na kolejną suchą rundę... Potrzebuje loterii. Deszczu!!

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG
°אא Key.
Admin


Dołączył: 15 Mar 2008
Ostrzeżeń: 1
Posty: 798

Skąd: Zewsząd.

PostWysłany: 23 lutego 2011, 14:04    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

ja tam ustawiam taktykę jak w Buenos : p
_________________

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu    Forum TrackMania Poland Strona Główna » Vox Populi » Off-Topic Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 7, 8, 9 ... 11, 12, 13  Następny
Strona 8 z 13

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

POWERED BY YARD COPYRIGHT © 2006-2017 TMPL.INFO DESIGNER? JAKI DESIGNER?