Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Zeo
nawro
Dołączył: 25 Mar 2006
Pochwał: 2 Posty: 671
Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 05 kwietnia 2007, 18:33 Temat postu: Zeo/nawro trasy do TrackManii United |
|
|
Tmpl.info miało kłopoty, ja miałem trochę roboty, bo w końcu udało mi się już zdobyć długo (w cholerę długo XD ) oczekiwaną przeze mnie TrackManię United. Przypomniałem sobie wszystkie środowiska, obadałem stadion i wszystkie opcje, i już udało mi się zrobić 3 trasy w ciągu około tygodnia.
Pierwsza trasa : "First United Exam!"
Do pierwszej trasy wybrałem Bay jako środowisko ponieważ w końcu Bay lubię najbardziej. Trasa zaczyna się prosto, później pojawia się pętla i jazda po czarnych platformach. Po nich jest skok, na którym trzeba zachować szczególną ostrożność. Następnie kawałek na moście, w którym też jest pętla. Później dwa skoki z użytą kamerą MT in-game no i meta.
Druga trasa : "Sergeant Pepper"
Jak na razie najbardziej doceniona spośród tej trójki. Zaczyna się od PF startu w rurze, który ludziom bardzo się spodobał, chociaż mnie to jednak zastanawia, czy naprawdę nie było dużo lepszych. Później następuje dość duży skok, przy którym jednak nie zawsze wylądujemy czysto. Następnie dość prosty kawałek, z jednym szerokim zakrętem i jednym normalnym. Potem skok nad dwoma wieżami i kolejne platformy. Później przejedziemy przez kolejną wieżę, po niej nastąpi podwójna szykana i prosto do mety.
Trzecia trasa : "Thugs Ceremony"
Po zbudowaniu tej trasy przekonałem się, jak beznadziejne Wyspiarskie trasy robiłem w TMS. Tutaj w końcu postarałem się o szybkość. Trasa zaczyna się jeszcze powoli od małej przejażdżce po rampach i tunelu. Potem w końcu prosta z dopalaczami i wallride. Po nim musimy skręcić w prawo i starać się jechać środkiem drogi. Bo następuje skok między przeszkodami na lotnisko. Po lotnisku odbijemy się od przejścia z lotniska na normalną drogę na skocznię i wykonamy następny (i ostatni) skok na tej trasie. Na koniec znów jeździmy po platformach, które powinny być bardzo proste - dwa zakręty, potem droga prowadząca w dół, pętla i meta.
Wszystkie te trasy trwają około jedną minutę, jak na razie postawiłem na nich na szybkość żeby wiedzieć, jak radzę sobie w robieniu szybkich tras.
[ Dodano Sob Kwi 07, 2007 1:44 pm ]
Czwarta trasa - "Nutcracker"
Jest to moja pierwsza trasa w "zjednoczonym" stadionie. Dość eksperymentalna, ponieważ chciałem sprawdzić nowe możliwości tego środowiska. Trasa zaczyna się od PF startu - wjeżdżamy na jedną z tych metalowych ozdób (nie wiem jak ją nazwać ), skaczemy przez 9 pierścieni, wykonujemy obrót 90 stopni i lądujemy czysto na umieszczonej niżej rampie. Potem trochę uspokojenia i skok przez 4 pierścienie na platformy. Po platformach odbijemy się od przejścia z dróg platformowych na normalne. Odbicie służy do wjechania na pętlę (niestety nie zawsze można ją czysto pokonać). Następnie trzeba uważać, bo droga zacznie prowadzić w dół prosto do następnego zakrętu. Gdy na nim wylądujemy, trzeba gwałtownie skręcić i ślizgać się do offroada. Trasa kończy się wallridem i zakrętem na niebieskiej nawierzchni.
[ Dodano Pon Kwi 09, 2007 2:25 pm ]
Piąta trasa - "Where tulips always grow up"
Piąta trasa to rajdowa trasa, ale nie taka jaką można spotkać m.in. w Colin McRae Rally. Jest to trasa zdecydowanie bardziej "sztuczkowa". Starałem się zrobić ją szybszą na starcie i mecie, a wolniejszą pośrodku trasy. Zaczyna się od PF startu - lotu pomiędzy drzewami i odbiciu od dachu domu. Po krótkiej jeździe po ściance zamkowej czeka nas dość trudna sekwencja skoków - od mostu zwodzonego, potem nad jeziorkiem, przez odbicie od żwirowej nawierzchni, nad drugim jeziorkiem, do asfaltu wypełnionego dopalaczami wstecznymi, żeby dalsza część nie sprawiała wam kłopotów. Potem trochę zakrętów na żwirze i na drewnianych kawałkach. Potem zauważymy stoper silnika, ale od niego do ostatniego CP dzieli tylko łatwy zakręt lewo-prawo. Trasa kończy się skokiem na drewniane kawałki, na których umieszczona jest właśnie meta.
[ Dodano Sro Kwi 11, 2007 6:07 pm ]
Szósta trasa - Century Monument
Trasa o dość poważnej nazwie, być może dlatego, bo nazwa pasuje do klimatu tej trasy - jest to trasa krótka, akcja dzieje się w czasie zachodu słońca, no i jest Wybrzeżna. Zaczyna się od skoku na ukos, potem po kolejnym zakręcie zaczyna się kawałek GP z dwoma głównymi zakrętami. Pierwszy można pokonać śmiało bez poślizgu, drugi został specjalnie zaprojektowany do łatwych i lekkich ślizgów. Potem duży skok, uważajcie na drogę nad tą, na którą macie skoczyć. Przy odrobinie pecha możecie o nią zahaczyć. Skok też nie kończy się zbyt dobrym lądowaniem, ale prędkość można utrzymać. Potem trochę zeskoków w dół do tunelu. Tunel składa się tylko z jednego zakrętu. Po nim już następuje prosta, na której można przyspieszyć aż do mety.
[ Dodano Pią Kwi 13, 2007 6:28 pm ]
Siódma trasa : "Cockroach Yoghurt"
I w końcu moje najmniej lubiane środowisko - Pustynia. Ale jednak ciągle da się coś zrobić. Trasa zaczyna się od jednego z najbardziej udanych zrobionych przeze mnie skoków. Potem nastąpi kolejny, i na nim trzeba będzie już uważać. Potem 2 zakręty i pętla, a po niej kolejny, mniejszy skok. Potem jazda po metalowych platformach, nie trzeba tam zwalniać ale musicie być tam ostrożni. Potem trochę parkingowych części a na nich oczywiście parę zakrętów. Na jednym z nich musicie patrzeć na znaki żeby wiedzieć gdzie jechać. Trasa kończy się dość typowo od skoku na finiszującą prostą.
Pierwsza seria 7-miu tras na 7-miu środowiskach już zakończona. Szykujcie się wkrótce na filmową prezentację tych tras.
[ Dodano Czw Kwi 19, 2007 6:49 pm ]
ósma trasa : "Global Variations"
Nazywa się tak, ponieważ zawiera trochę ciekawszych kawałków, które mogą ludzi zainteresować. Zaczyna się od PF startu, który pokaże prawdziwe oblicze Zatoki. Potem backflip przy wjeździe na rampę i uderzeniu w inną rampę ułożoną odwrotnie. Potem tunel z lekkimi zakrętami. Nie jedźcie na nim po środku, bo potem czeka nas skok na budynek. Potem pętla, jeden z większych skoków, no i kawałek na którym zwolnienie jest konieczne - sekwencja czterech zakrętów. Trasa kończy się od skoku z pochylonych platform na rampy portowe i skokiem prosto do mety. Tylko nie skoczcie zbyt wysoko.
[ Dodano Sob Kwi 21, 2007 2:54 pm ]
Dziewiąta trasa - "Hair Shaker"
Nazwa tej trasy była zupełnie przypadkowa. A trasa sama w sobie jest dość prosta w budowie, ale przynajmniej jeden z kawałków musi być bardziej interesujący niż reszta. Zaczyna się od zakrętu i skoku z równym lądowaniem. Potem pochylona droga i zeskok w dół. Potem jedyna rura na trasie, przed nią jedźcie na środku. Potem krótki tunel i dość "podejrzany skok" - niby prosty bo teren do wylądowania jest spory, ale słupy i troszkę równe lądowania uatrakcyjniają go. Potem off-road z custom kamerką. To nie znaczy że nie musicie tu kontrolować auta, po prostu sterujcie nim i patrzcie na przód gdzie następny CheckPoint. Później znowu zauważymy pochylony kawałek. Od niego zależeć będzie pokonanie następnego skoku. Potem krótka symetria ze stoperem silników, mały re-use i skok do mety.
[ Dodano Sro Kwi 25, 2007 2:57 pm ]
Dziesiąta trasa - Harbinger
No i znowu trasa wyspiarska - również skupiona na szybkości. Zaczyna się od typowego PF startu - ogromnego skoku z gładkim lądowaniem. Później zakręt, który musimy ściąć, żeby nadrobić parę setnych sekundy. Później podwójna pętla, jedna z niewielu szczególnych pętli, które udało mi się zrobić szczególnie dobrze. Później kolejna pętla, dwa wallridy (jeden krótki, jeden o średniej długości) no i meta.
[ Dodano Sob Kwi 28, 2007 9:28 am ]
Jedenasta trasa : "Total Voodoo"
Ta trasa również zaczyna się prosto - od lekkich zakrętów na żwirze i krótkim offroadzie. Potem wallride i pętla, po której następuje dość niebezpieczny zeskok (nie mogłem zrobić bezpieczniejszego a jednocześnie gładszego). Potem kolejna pętla (no na trasie o pętle akurat się postarałem ) no i jazda po platformach. Zaliczymy na nich lekki zeskok w dół żeby móc zaliczyć ślizg do następnego kawałka drogi. No i trzecia (ostatnia) pętla, na której trzeba jechać na środku drogi, żeby nie uderzyć w pierścień i zaliczyć odbicie od wody. Trasa kończy się dość ciekawie, wjedziemy na żwirową skocznię, możemy od niej zaliczyć jakiś trik odbijając się od wody i docierając do mety.
[ Dodano Wto Maj 01, 2007 11:51 am ]
Dwunasta trasa - "Earth Elements"
żywiołowa trasa - każdy żywioł odpowiada tu za pewien element na tej trasie. Ziemia odpowiada za offroad, ogień za słońce na niebie i światła wewnątrz domów, powietrze można by poczuć jeżdżąc na wysokich drogach i w czasie skoków, a nad wodą czasami przeskoczymy. Oprócz tego trasa głównie składa się z asfaltowych kawałków. Postarałem się o gładkość skoków.
[ Dodano Pią Maj 04, 2007 2:18 pm ]
Trzynasta trasa : "High Note"
Wygląda na to, że moje Wybrzeżne trasy będą miały nazwy związane z kulturą. No ale mniejsza z tym - trasa zaczyna się od zabawnego PF startu , później po drobnej sekwencji zakrętów pętla i całkiem gładki skok. Później parę dość lekkich zakrętów, na których jednak pamiętajmy żeby hamować i trzymać się po lewej stronie drogi. Później najtrudniejszy kawałek tej trasy - bardzo techniczny, na nim trzeba być bardzo ostrożnym. Trasa kończy się krótkim kawałkiem GP i dwuskokową sekwencją.
[ Dodano Pon Maj 07, 2007 2:51 pm ]
Czternasta trasa : "Chemical Weapon"
No i znowu Pustynia. Ale ta trasa zdobyła 3 najszybsze awardy w moim życiu i to jak na razie od samych gwiazd TMX. No ale cóż - zaczyna się od PF Startu "bez silnika". Kończy się gładkim lądowaniem, podobnie jak następny skok gdy pokonasz go dobrze. Później zaczyna się jazda po platformach. Od nich zaliczymy skok na offroad, w którym trzeba będzie przejechać przez jeden z kamiennych bloków (nie, nie dosłownie, nie jako bug, pomiędzy podstawami ) . Uważać trzeba na przejście z offroadu na normalną drogę - auto może różnie się na nim zachować. Trasa kończy się dość gładkim skokiem na platformy, bardzo krótkim offroadem na spowolnienie i dość trudnym do opanowania zakrętem. Jako linię mety użyłem tą z PF startu.
[ Dodano Sob Maj 12, 2007 12:38 pm ]
Chemical Weapon osiągnęło największy mój trackmakerski sukces jak dotychczas - 14 awardów (no teraz jest 13 bo jeden z awarderów okazał się oszutem). Najbardziej stamtąd chyba mnie ucieszył award Andree "Proszę rób więcej Pustynnych tras" - to mnie bardzo zaskoczyło.
Miałem przerwę w robieniu tras, a to dlatego, bo trzeba było wybierać liceum. :?
No a teraz trzecia trasa na Bay. Jedyna bez hamowania, jaką udało mi się zrobić, ale jednak nie posiada takich offroadowych i platformowych kawałków jak te w trasach Smok3y'ego.
Piętnasta trasa - "I See The Darkness"
Zaczynamy od dwóch prostych zakrętów, które zaraz przejdą w pętlę. Po niej zeskok, kolejny zakręt, dopalacze i jedziemy po dachu. Po nim zeskok z trochę niegładkim lądowaniem, które naprawi kolejna pętla. Później świecący wallride, dla dobra waszego czasu tnijcie go. Potem kolejna pętla no i znowu dość niegładkie lądowanie na tym samym dachu, który był pomiędzy dwoma pierwszymi pętlami. Później nie złośćcie się, ale umieściłem czerwony antydopalacz żeby was spowolnić przed kolejnym zakrętem. A trasa kończy się skokiem z platform na inny budynek. Zaliczymy kombinację dwóch dachów i wylądujemy na moście, na którym jest meta.
Mam też prośbę, jakby ktoś mógł dać posta w tym temacie z komentarzem na temat tras (I żADEN INNY ) to niech spróbuje dać, potrzebuję żeby ten temat był bardziej aktualny.
[ Dodano Sro Maj 16, 2007 8:08 pm ]
Szesnasta trasa - "When True Fails"
Niektórzy niech przypatrzą się na nazwę tej trasy i zrobią z niej skrót.
No ale co tam, zaczynamy od gładkiego skoku pomiędzy drzewami. Później ruro-pętla, po której następuje trochę fartowny kawałek - lądowanie na śniegu, po którym zmuszeni będziecie zeskoczyć w stronę billboardu. Potem duże przyspieszenie i skok pomiędzy dwoma azjatyckimi wieżami. Wylądujemy na górce, zaliczymy offroad i pokonamy potem 2 rury. W jednej z nich odpowiednio skręćcie w prawo żeby móc pokonać kolejną ruro-pętlę. Kończymy na "szykanie bez silnika" i skoku na finiszujący kawałek platformy.
[ Dodano Pon Maj 21, 2007 9:56 pm ]
Siedemnasta trasa - "Diamond Future"
To jest zdecydowanie jedna z moich "najszaleńczych" tras. Zaczyna się od PF startu, w którym użyjemy rakiety do wybicia w górę. Lądujemy na platformach i zaliczymy pierwszego przeze mnie zbudowanego "korkopętla" (po angielsku nazywam to "corksloop"). Potem jedziemy w stronę pętli, pokonujemy ją i staramy się wylądować na lotnisku (co niezawsze się udaje). Od lotniska skaczemy w dół, odbijamy się od drobnej wysepki wypełnionej piaskiem i wylądujemy na platformach. Przed nami highlight tej trasy - pół-pętla z pół-saltem przy odbiciu i jazda na wstecznym. Skaczemy w dół i zaliczamy kolejny CP (zrobimy to szybko dzięki czerwonym dopalaczom). Potem korkociąg, po którym wylądujemy na górce, zaliczymy krótki offroad, przejedziemy przez skrzyżowanie i zaliczamy ostatni etap tej trasy. Jest to kombo dwóch wallride'ów i dość ciekawy zeskok na hangarową prostą. Uważajcie przy tej prostej.
[ Dodano Czw Maj 24, 2007 2:32 pm ]
Osiemnasta trasa - "Stain Remover"
W końcu moja pierwsza próba zrobienia technicznej trasy w TMU. Nie powiem o niej zbyt dużo - powiem tylko że oprócz normalnym dróg tę trasę możemy podzielić na inne części - żwirowa, platformowa, offroadowa i "niebieskonawierzchniowa". Pamiętajcie żeby omijać słupy, unikać inne przeszkody, hamować gdy żwirowa droga biegnie w dół no i przygotować się na to, co może się za chwilę stać.
[ Dodano Pon Maj 28, 2007 5:51 pm ]
Dziewiętnasta trasa - "Mosquito Comes Back"
Trasa, która również reprezentuje 2 style - speed i speed-tech. Zaczyna się od prostego PF startu z sekwencją skoków. Potem już na pierwszym zakręcie trzeba nieco zwolnić. Ukośny skok na drewnianą drogę, skok na wejście do tunelu i szybkie wejście to dość powiązana sekwencja części. Na jej końcu musisz być szybki. Następnie zaczyna się techniczna jazda, najpierw mini-offroad na prostą żwirowo-asfaltową. Potem ostatni już kawałek tej trasy - symetryczny speed-techowy kawałek z drobnym skokiem gdzieś pośrodku.
[ Dodano Nie Cze 03, 2007 9:45 am ]
Dwudziesta trasa - Apple of Discord
Już dwudziesta trasa. I każda moja trasa dotychczas ma co najmniej 2 awardy. To naprawdę było dla mnie trudne do osiągnięcia w poprzednich TM. Już naprawdę widzę że zaczynam robić wszystko jak należy. Moje 20 tras zdobyło jak na razie 118 awardów. Chcę podziękować TrackManiakom za nie, szczególnie Smok3y, Andree, Loony i RustyMike (który też jest Polakiem) przyczynili się do sukcesu.
Moją dwudziestą trasą jest całkiem prosta, ale gładka Wybrzeżna trasa. "Jabłko niezgody" zaczyna się od prostego PF startu ze skokiem przez 3 pierścienie. Później czerwony antydopalacz, który nieco ułatwi wam zadanie przed sekwencją zakrętów. Szczególnie musicie opanować ostatni zakręt, żeby móc zaliczyć skok. Potem krótki offroad, wjazd na drogę i kolejny skok (z custom camerą, która jak na razie nikomu nie przeszkodziła). Na ostatnich sekundach tej trasy trzymajcie się lewej strony, bowiem najpierw po zakręcie na drodze natkniecie się na kamień pośrodku drogi, a na drugim offroadzie będziecie musieli skoczyć w lewą stronę do drogi prowadzącej do mety.
[ Dodano Wto Cze 05, 2007 7:39 pm ]
Dwudziesta pierwsza trasa - Tell Your Spell
Znowu Pustynia, i znów się okazało że jednak to Pustynia mimo że jest najbardziej znienawidzona przeze mnie, to jednak w niej jestem w stanie zrobić najlepsze trasy.
Zaczynamy technicznie, od zakrętów z przeszkodami. Potem jedziemy krótki offroad, zaliczamy skok w dół (gładki) i wyskakujemy do kolejnego offroada, który tym razem będzie musiał was spowolnić. Pojedziecie pomiędzy rury i zaliczycie kolejne zeskok z gładkim lądowaniem. Potem trochę przyspieszymy i zaliczymy duży skok ponad dziurą. Po lekkim zakręcie na platformach zaliczymy skok przed pętlą. Po niej drobna jazda po rampie i finisz z backflipem.
_________________
|
|
|
Powrót do góry |
|
|
Domin
Jeździ konno
Dołączył: 06 Lip 2007
Posty: 42
Skąd: Lomianki
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zeo
nawro
Dołączył: 25 Mar 2006
Pochwał: 2 Posty: 671
Skąd: Warszawa
|
|
Powrót do góry |
|
|
Domin
Jeździ konno
Dołączył: 06 Lip 2007
Posty: 42
Skąd: Lomianki
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zeo
nawro
Dołączył: 25 Mar 2006
Pochwał: 2 Posty: 671
Skąd: Warszawa
|
|
Powrót do góry |
|
|
Domin
Jeździ konno
Dołączył: 06 Lip 2007
Posty: 42
Skąd: Lomianki
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zeo
nawro
Dołączył: 25 Mar 2006
Pochwał: 2 Posty: 671
Skąd: Warszawa
|
|
Powrót do góry |
|
|
FF.X-Fi Sk84funPrzemo
Zaczyna szaleć na ulicach
Dołączył: 18 Wrz 2006
Posty: 259
Skąd: Wałbrzych
|
|
Powrót do góry |
|
|
Domin
Jeździ konno
Dołączył: 06 Lip 2007
Posty: 42
Skąd: Lomianki
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zeo
nawro
Dołączył: 25 Mar 2006
Pochwał: 2 Posty: 671
Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 17 lipca 2007, 14:55 Temat postu: |
|
|
25-ta trasa - "Emperor"
I znowu powracamy do Stadionu, to prawdopodobnie moja ostatnia trasa przed wyjazdem na Grand Prix Węgier Formuły 1. Jeśli jesteś początkującym, umieściłem 3 "Noobwaye", które przejechać powinieneś z łatwością. Moim zdaniem highlightem na tej trasie jest offroad przechodzący w bardzo wysoki wallride. A więc enjoy.
[ Dodano Nie Wrz 09, 2007 9:51 am ]
26-ta trasa - "V is for Victoria!"
No i mój comeback dotyczy też również robienia tras. Tym razem stworzyłem coś naprawdę pułapowego, ale jednak full-speedowego. Nooby wynocha z tej trasy, bo nigdy jej nie przejedziecie, jest to bowiem moja najtrudniejsza trasa w TMU (tak sądzę). Dużo przeszkód stanie na drodze - nieco fartowny (niestety) skok przez bug'a, słupy przy szybszym offroadzie, drzewa przy wolniejszym, ale jednak - to jest full-speed. Enjoy (or not enjoy ).
[ Dodano Wto Wrz 25, 2007 11:58 am ]
Tak wiem, TMX nie działa, ale jednak w czasie kłopotów tej strony ciągle coś zdziałałem.
http://rapidshare.com/files/58126892/ZeoTracks26and27.rar.html - to jest link do Archwium RAR z dwoma trasami - z moją ostatnio wstawioną do TMX "V Is For Victoria!" (Rally) i jeszcze nieopublikowaną do dzisiaj "40 Degrees Midnight" (Coast). Przy tej drugiej powinna po jakimś czasie uruchomić się muzyka, jeśli tak się nie stanie, ściągnijcie ją stąd : http://www.fileden.com/files/2007/5/15/1081409/twilight.mux. Od razu mówię że radzę znaleźć GPS zanim zaczniecie jeździć.
_________________
|
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|