Niniejsza strona wykorzystuje pliki cookies. Informacje uzyskane za pomocą cookies wykorzystywane są głównie w celach statystycznych.
Masz możliwość wyłączenia ich w przeglądarce. Pozostając na stronie godzisz się na ich zapisywanie w Twojej przeglądarce.
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyZaloguj
PL5 - mapy
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następny 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum TrackMania Poland Strona Główna » Społeczność » Turnieje » Polish League » Polish League 5
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
XP marrek13
Zaczyna szaleć na ulicach


Dołączył: 31 Lip 2006
Ostrzeżeń: 3
Posty: 439



PostWysłany: 02 grudnia 2007, 19:02    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

Mnie najbardziej ciekawi, jak byłby wykonany Boost-multi Very Happy
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora Numer GG
#p~S* Grono
Pirat drogowy


Dołączył: 11 Sie 2006
Posty: 930


PostWysłany: 02 grudnia 2007, 19:05    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

marrek13 napisał:
Mnie najbardziej ciekawi, jak byłby wykonany Boost-multi Very Happy

normalnie, mapa na 2-3lapy Razz

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
FRED
Street shaman!


Dołączył: 04 Maj 2006
Posty: 815
Skąd: 51°02'N | 18°05'E

PostWysłany: 02 grudnia 2007, 19:15    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

dobra biaczesy mapek przybywa - i dobrze. Ale naprawdę postarajcie się, żeby to były mapki "na poziomie". Mapy to jest jeden z ważniejszych elementów naszej ligi. Zatem zróbmy tak, żeby grało się nam przyjemnie ale i wymagająco. Zróbcie tak, żeby każda wasza klejna mapka była niepowtarzalna i miała w sobie to coś. Wink z każdą mapką sprobujce wspiąć się na wyższy level. Nie mówie, ze mapki które przybyły już do nas są złe - jednynie rzucilismy na nie okiem. Jutro je wyselekcjonujemy. Wiele z nich się dostanie. Inne poślemy do poprawek. Zatem jest dobrze. (; z niecierpliwością czekam na twory tych najlepszych (wg mnie) Wally'iego, Coba, Loony'iego... Kogoś pominałem na pewno. Ale nie chce mi się teraz myślec...Mad mam nadzieje, ze jeśli chodzi o tą strone turnieju, to będzie na porządanym poziomie. Do dzieła, biaczysss! Cool
_________________
„Jeśli gry komputerowe są jak narkotyk, to TrackMania jest najczystszą kokainą na rynku”

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG
#p~S* Grono
Pirat drogowy


Dołączył: 11 Sie 2006
Posty: 930


PostWysłany: 02 grudnia 2007, 19:21    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

ja bym zrobil mapke ale bylaby ona na poziomie nadeo A-1 :wink:
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
KD Maciuś
Lubi ostrą jazdę


Dołączył: 24 Sie 2006
Ostrzeżeń: 1
Posty: 1669

Skąd: Gdańsk

PostWysłany: 02 grudnia 2007, 19:22    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

Łoo k**wa już jutro ? Ja myslałem ze mam tydzien czasu Happy Ide robić Wink
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
FRED
Street shaman!


Dołączył: 04 Maj 2006
Posty: 815
Skąd: 51°02'N | 18°05'E

PostWysłany: 02 grudnia 2007, 19:23    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

warto sprobować man :wink:

[ Dodano Nie Gru 02, 2007 6:24 pm ]
Maciek napisał:
Łoo kur** już jutro ? Ja myslałem ze mam tydzien czasu Happy Ide robić Wink


spokojna głowa...... jutro przetestujemy mapki te, które zostały przesłane do tego czasu.... jeszcze macie trcohe czasu Wink lepiej, żeby ten pośpiech nie wpłynał na jakoś. NIE WAŻNE ILE, WAŻNE JAK....... Cool

_________________
„Jeśli gry komputerowe są jak narkotyk, to TrackMania jest najczystszą kokainą na rynku”

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG
cobham
Gangsta Mapper


Dołączył: 12 Lis 2006
Ostrzeżeń: 2
Posty: 546

Skąd: Poznań

PostWysłany: 02 grudnia 2007, 19:48    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

swoja trase skonczylem już wczoraj, ale jeszcze ją testuje, nanosze poprawki, robię author time, screen itd. Prawdopodobnie jutro ją wysle. wg mnie jest to moja jedna z lepszych technicznie tras, jeśli nie naj Very Happy oczywiście mój gust czesto odbiega od gustów graczy, wiec pojecia nie mam czy się w ogole spodoba.

Przylaczam się do wypowiedzi Freda. Lepiej popracowac dluzej nad trasa, przemyslec 10 razy każdy element, pojeździć na niej i POPRAWIAC do skutku Razz

Przykladowo, aktualną trase (bazowy szkielet) zrobilem w okolo 2 godziny, kolejne 2 dni nanosilem poprawki. Nadal nie mam 100 procentowej pewności co do jednego zakretu, jest typowo pod moj styl jazdy, jego tez zmienialem by był bardziej uniewersalny, zrobilem kilka wariantow, ostatecznie zostawilem pierwotny, tylko wydluzylem wyjscie z zakretu by nie tracic za dużo predkosci Smile ale chodzi o krytyczne podejscie do wlasnej pracy, zajmie to 2 razy dluzej, ale efekt będzie 10 razy lepszy!! Wink

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Maxer
Lubi ostrą jazdę


Dołączył: 18 Sty 2007
Ostrzeżeń: 1
Posty: 1326

Skąd: Szklarska Poręba / Frankfurt Am Main

PostWysłany: 02 grudnia 2007, 20:01    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

ja tam zrobilem już mapki, mam nadzieje ze jutro biczasy powiedza ktore mam poprawic, a ktore nie Very Happy
_________________
" 2008 - 2011 stare dobre czasy - Pozdrawiam Wszystkich Smile"
<- Drzwi Very Happy
www.pureskillers.eu

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora Numer GG MSN Messenger
KD Maciuś
Lubi ostrą jazdę


Dołączył: 24 Sie 2006
Ostrzeżeń: 1
Posty: 1669

Skąd: Gdańsk

PostWysłany: 02 grudnia 2007, 20:19    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

Aha to nie ma się co spieszyc no ale mapka i tak nie jakas zła Very Happy
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
[POL] LECHU
Team Poland


Dołączył: 11 Lut 2007
Posty: 337
Skąd: ze ?l?ska :)

PostWysłany: 02 grudnia 2007, 20:46    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

siema
ja swoje trasy już zaczalem robić nie jak ten temat powstal tylko chyba z tydzien wczesniej - tak mnie jakos napadlo Smile

Fred chcialbym zebys ty i inni panowie z komisji Smile oceniali mapki najlepiej jak będzie już porownaNie z innymi. bo wiecie jak to jest jak nie ma porownania Smile

a Fred czy replaye author time z moich tras tez dostales?
Wyslalem je dlatewgo zeby pokazac prawdziwe oblicze trasy. bo wiadomo ze wy się map nie będziecie uczyli teraz wszystkich tylko se przejedziecie 2 razy i pojdziecie na inna, a ja wyslalem replaye author time zebyscie widzieli od razu ze zakrety sa w miare dopasowane do predkosci Smile

pozdro ziomki

_________________

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
FRED
Street shaman!


Dołączył: 04 Maj 2006
Posty: 815
Skąd: 51°02'N | 18°05'E

PostWysłany: 02 grudnia 2007, 20:52    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

Lechu mam wszystko. 2 mapki - 2 replaye.
Masz racje z tym, że lepiej się będzie osądzało owe mapki, gdy będziemy wiedziec jak stoi reszta. Musimy wiedzieć, na czym stoimy. Bo może być tak, że Twoje jako jedyne bedą się nadawały a reszta to będzie kicha (broń boze!). No nie powiem, ze dziś z Misim mielismy lekkie problemy na twoich mapach ze znalezieniem odpowiedniej drogi Razz spoko man. Postaramy się wszystko ocenić najobiektywniej jak jest to tylko możliwe. Miejmy nadzieję, ze was nie zawiedziemy. Ale to samo tyczy się was Wink chociaż ja sam już mam 2 mapki.....
pozdro600

_________________
„Jeśli gry komputerowe są jak narkotyk, to TrackMania jest najczystszą kokainą na rynku”

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG
[POL] LECHU
Team Poland


Dołączył: 11 Lut 2007
Posty: 337
Skąd: ze ?l?ska :)

PostWysłany: 02 grudnia 2007, 22:06    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

ni no gryzie mnie to caly czas musze to napisac
czy to jest problem ze na mojej trasie A trzeba po drugim skoku wyprostowac samochod?


mi się to wydawal taki oryginalny poczatek i fajny
ale nie wiem jak to innym się nedzie widziec

w sumie wyprostowac autko w locie to bzdet

Fred i inni co sprawdzaja macie to na replayu z A trasy zaraz po 1szym turbo

_________________

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
«RH» PITMaN
Pirat drogowy


Dołączył: 18 Paź 2006
Pochwał: 1
Posty: 813

Skąd: Gdąńśk

PostWysłany: 02 grudnia 2007, 22:28    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

BOsh jak ja widze te wasze problemy to co mam pomyśleć o swoim że trzeba wejśc w zakręt 180 stopni z prędkością minimum 170 i wyskoczyć na górę i na wyskoku mieć te 240 Question :?

z resztą sami sprawdźcie



Kod:
http://www.sendspace.com/file/kj2pr9

_________________



Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
FRED
Street shaman!


Dołączył: 04 Maj 2006
Posty: 815
Skąd: 51°02'N | 18°05'E

PostWysłany: 02 grudnia 2007, 22:38    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

już mogę powiedzieć pitman, ze twoja mapka nie pojawi się na pl5.
zrób nową...

a co do Lecha - jutro postaramy się detalicznie sprawdzić kazdą mape (jak narazie mamy ich bodajże 14). Pogadam z każdym, z którym będzie potrzeba zmienienia czegoś itp. wiec luzik man.

_________________
„Jeśli gry komputerowe są jak narkotyk, to TrackMania jest najczystszą kokainą na rynku”

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG
prezes
Team Poland


Dołączył: 12 Mar 2006
Posty: 126


PostWysłany: 02 grudnia 2007, 22:55    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

Pitman, jeśli chodzi o ta twoja trase, to generalnie jakieś tam założenie widać ze miałeś, tylko nie wiem czemu przestałeś się tego trzymac przez cala trase. Po przejechaniu 3-4 zakretow, myslalem ze cala trasa będzie w miare "ciasna" coś al`a trasy Guykes`a, no ale pozniej jakieś dlugawe, nudnawe proste, jakieś skoki, że niewiadomo, czy skakac czy odpuscic(ok. 20 sekundy), bo na styk się wchodzi. Potem proste nic nie wnoszace(ok 30 sekundy). Nawrotow na trawie się nie robi w turniejowych trasach(trasa traci swoja plynnosc, wyobraz sobie, że ktos rozpedzony nagle hamuje prawie do zera, zeby to plynnie przejechac ?!), wiec to już padaka totalna, no ale to akurat tam łatwo naprawic. Pozniej znowu nudno, pozniej te feralny skok, którego już w ogole nie kapuje biorac pod uwagę pierwotna koncepcje Smile

Stawiac na plynność !!

Pozdro

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
cobham
Gangsta Mapper


Dołączył: 12 Lis 2006
Ostrzeżeń: 2
Posty: 546

Skąd: Poznań

PostWysłany: 03 grudnia 2007, 1:00    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

wyslalem swoją mapke Smile uprzedzam, ze nie zmienie zakretu tego zaraz przed wjazdem na trawe Razz mi się podoba, nie jest taki trudny na jakiego wygląda... a może jest łatwiejszy niz mi się wydaje Very Happy czekam na opinie krytyków, piszcie co się nie podoba.

PS. jeśli trasa przejdzie i zamiescicie ją na tmx, to zaladujcie tam dane, ktore dodalem razem z trasą Wink

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
«RH» PITMaN
Pirat drogowy


Dołączył: 18 Paź 2006
Pochwał: 1
Posty: 813

Skąd: Gdąńśk

PostWysłany: 03 grudnia 2007, 6:17    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

Co do mojej tzw. Trasy.... Ścisk na trasach zostawie, ale pozbęde się wyskoku i długich odcinków. Ale oFF-Road musze zrobić...
_________________



Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
XP bulet
Pirat drogowy


Dołączył: 05 Paź 2006
Ostrzeżeń: 1
Posty: 523

Skąd: Łódź kurwa :D

PostWysłany: 03 grudnia 2007, 9:33    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

moja mała uwaga do robiących mapy:

TRZEBA POSWIECIC trochę CZASU NA MAPE A NIE PO 8 GODZ MAMY 30 MAP już

taka mapa robiona na kolanie w 20 min to g*wno nie mapa, trzeba z 1-2 dni poświęcić na to, żeby np. dobrze oszacować płynność, wyłapać bugi, a nie wy zrobicie mapę w 30 min szybko jeden przejazd na zaliczenie czasu i dawaj, wysyłacie do mor_olo..., a później musimy się męczyć na tym gownie przez cały turniej, jak już się bierzecie za to to robicie to dobrze a nie na wyścigi kto1 da mapę, a ja i tak wole żeby wziąć mapy normalnych mapmakerów z NC albo STC…

_________________
jakub: "u nas tshirty sa za darmo"

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
P4G balaganmen
Zaczyna szaleć na ulicach


Dołączył: 13 Sie 2007
Ostrzeżeń: 1
Posty: 310



PostWysłany: 03 grudnia 2007, 12:03    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

No ja już jedną mam gotową , 2 tez zrobiona ale jeszcze musze ja parę h pojeździć i może coś pozmieniac.
I mam pytanie do kiedy jest termin skladania map?

_________________

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
[POL] hack
Team Poland


Dołączył: 06 Maj 2006
Pochwał: 2
Posty: 1225

Skąd: Kraków

PostWysłany: 03 grudnia 2007, 12:53    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

Zrobilem multi lapka Very Happy, jest bardzo przyjemny i będzie na nim walka na pewno ;-)

Myśle ze wam się spodoba, z każdą literką jest coraz lepiej i chyba A i B wyrzuce do kosza i zrobie nowe, są to moje pierwsze mapki w ogóle wiec wiecie ;-) trening czyni mistrza Razz choć nie wiem czy kiedykolwiek będę w robieniu tras choć semi-pło ;p

pozdro...

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer GG MSN Messenger
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu    Forum TrackMania Poland Strona Główna » Społeczność » Turnieje » Polish League » Polish League 5 Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następny
Strona 2 z 9

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

POWERED BY YARD COPYRIGHT © 2006-2017 TMPL.INFO DESIGNER? JAKI DESIGNER?