Niniejsza strona wykorzystuje pliki cookies. Informacje uzyskane za pomocą cookies wykorzystywane są głównie w celach statystycznych.
Masz możliwość wyłączenia ich w przeglądarce. Pozostając na stronie godzisz się na ich zapisywanie w Twojej przeglądarce.
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyZaloguj
Trasy na mistrzostwa Polski.
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum TrackMania Poland Strona Główna » Społeczność » Turnieje
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
P4G Wally
Team Poland


Dołączył: 11 Maj 2006
Pochwał: 1
Posty: 1346

Skąd: Wołomin

PostWysłany: 19 sierpnia 2006, 20:02    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

Mi obrazkow nie wczytuje z trasy Jurka Sad

Czekam az obrazek zobacze wtedy się wypowiem. Coz co to cuta to go wywal stosujac w tym wallridzie 3 kolumny zamiast 2, srodkowa kolumna bylaby okręgiem wiec wtedy nawet probujac skrocic, uderzylibysmy w sciane nawet jak jesteśmy super hiper pro wymiatacz, chyba ze predkosc mapa, to wtedy daj nitro przed wallride to już na pewno nikomu cut nie wyjdzie Smile

_________________


Siłą sportu jest siła zespołu, lecz pięknem sportu są indywidualności...

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
P4G Wally
Team Poland


Dołączył: 11 Maj 2006
Pochwał: 1
Posty: 1346

Skąd: Wołomin

PostWysłany: 19 sierpnia 2006, 20:23    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

zdjecia umiesc za pomoca imageshack.us
Wrzuc tam zdjecia za pomoca "przegladaj" nastepnie zapisz sobie link i wrzuc go na strone poprzedzajac [img] a po zakonczeniu adresu strony zrób /img w nawiasie kwadratowym Smile
i tak z każdym screenem

_________________


Siłą sportu jest siła zespołu, lecz pięknem sportu są indywidualności...

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
Jurek
Gangsta Mapper


Dołączył: 24 Mar 2006
Posty: 558


PostWysłany: 19 sierpnia 2006, 20:59    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

Witam serdecznie wszystkich!
Oto moja propozycja 40 sekundowej trasy.

1.Start



2.Najazd na spiralę



3.Spirala - (choć przeraźliwie wygląda, to jest łatwa w pokonaniu)



4.Ze spirali wjeżdżamy na wallrida



5.Nietypowy zjazd z wallrida



6.Jedyna bramka do pokonania na trasie



7.Najazd na nietypowy skok



8.Zeskok



9.Najazd na loopa



10.Zaraz za loopem czeka nas zakręt na ścianie



11.Meta - podobnie zakręcona jak start Very Happy


Na trasie można zobaczyć skrót (ominięcie spirali i walrida -zdjęcie nr2), ale nie polecam tego robić, gdyż zabezpieczyłem newralgiczne miejsca w MT dodając tło z napisem: Nie oszukuj! Very Happy . Efekt ten trwa kilkadziesiąt sekund i tym samym uniemożliwia jazdę na skróty.
PS.Jakub nie obawiaj się - skrótów nie ma na 100%.

Przepraszam wszystkich za zdjęcia ale to mój pierwszy raz Very Happy i dzięki Wally za pomoc z umieszczaniem zdjęć na forum.

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
P4G Wally
Team Poland


Dołączył: 11 Maj 2006
Pochwał: 1
Posty: 1346

Skąd: Wołomin

PostWysłany: 19 sierpnia 2006, 22:29    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

No Jurek, zapowiada się swietna mapka jak widze Smile
Coz mysle ze to mapa na TA, bo w roundsach popsulaby wszystko spirala, wg mnie nie nadajaca się na ten tryb, bo może polowa osob na niej wypasc (chyba ze jest latwa jak piszesz). Taka minutowa ponad mapke czy okolo, jak zrobisz to mysle ze będzie dobra na rundy Wink
Pozdrawiam

_________________


Siłą sportu jest siła zespołu, lecz pięknem sportu są indywidualności...

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
P4G Wally
Team Poland


Dołączył: 11 Maj 2006
Pochwał: 1
Posty: 1346

Skąd: Wołomin

PostWysłany: 19 sierpnia 2006, 22:58    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

Wiec teraz tak:
Mam prosbe do Wiadp1, by zmienil tego multi w normalny race start-meta. Sorry, Jakub napisal ze Multi odpadaja, wiec niech tak będzie. Tymbardziej ze w TA, jazda na multi jest troszke inna.
Dobra wiec proponuje, niech każdy zrobi po mapce na TA, i przesyla propozycje, kolejne mapy sa na rouds, ale mamy jak narazie na roundsach 2 mapy, a sa 3 miejsca wiec raczej radze mapy robić do TA, wydaje mi się ze na roundsy ani moja mapa ani nawro nie jest zla, wiec raczej nie ma co wyrzucac ich, chyba ze zrobicie naprawdę dobre mapy nadajace się na roundsy przede wszystkim Wink
Coz pozyjemy zobaczymy looknie się jak te mapy wygladaja Smile kiedyś

_________________


Siłą sportu jest siła zespołu, lecz pięknem sportu są indywidualności...

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
[POL] Jakub
Pradziad żuli - żywa legenda


Dołączył: 04 Cze 2006
Ostrzeżeń: 15
Posty: 4774



PostWysłany: 20 sierpnia 2006, 0:22    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

i proszę was, zeby były tez ktotkie trasy, okolo 20 sekund.
jestem pewny, ze takie tracki tez maja nie zle szansy na votingach.

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
P4G Wally
Team Poland


Dołączył: 11 Maj 2006
Pochwał: 1
Posty: 1346

Skąd: Wołomin

PostWysłany: 20 sierpnia 2006, 0:35    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

nom szczerze mowiac 20 sekundowe sa ciekawe Smile Sprobuje swoich sil w takiej mapce ale to neistety nei dziś tzn przed snem już nie bo zaraz koncze swoja wallrideowa mapke, ale nie daje jej na turniej bo jak wiadomo wallride bywa losowe Smile
Coz Jakub namow kogos z [POL] bo widzialem ze tam Hack mapki robil Wink O reszcie mi nie wiadomo.

_________________


Siłą sportu jest siła zespołu, lecz pięknem sportu są indywidualności...

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
RADASS
Doświadczony driver


Dołączył: 17 Mar 2006
Posty: 197
Skąd: Brodnica

PostWysłany: 20 sierpnia 2006, 11:30    Temat postu: BASE JUMPING Odpowiedz z cytatem  

Jak sama nazwa wskazuje ze moja mapa jest zwiazana ze skokami ale jest jede wielki skok na samym poczatku o 90 stopni w dol a potem zaczyna się mapka. so dwa lopy jest i szybki odcinke i jest tez odcinek techniczny czyli mieszanka, koncowka jest tez dosyc techniczna i za razem szybka;] mapa trwa 47 sek polecam









_________________


Ostatnio zmieniony przez RADASS dnia 20 sierpnia 2006, 13:19, w całości zmieniany 4 razy

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG
P4G Wally
Team Poland


Dołączył: 11 Maj 2006
Pochwał: 1
Posty: 1346

Skąd: Wołomin

PostWysłany: 20 sierpnia 2006, 11:33    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

wiecej screenow radass bo ten nikomu totalnie nic nie powie. Za maly i za mało Smile
_________________


Siłą sportu jest siła zespołu, lecz pięknem sportu są indywidualności...

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
RADASS
Doświadczony driver


Dołączył: 17 Mar 2006
Posty: 197
Skąd: Brodnica

PostWysłany: 20 sierpnia 2006, 13:00    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

tyle chyba wam starczy;]
_________________

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG
[POL] Khasius
ESWC.pl 2k8 winner


Dołączył: 23 Mar 2006
Pochwał: 1
Posty: 555

Skąd: Piechowice

PostWysłany: 20 sierpnia 2006, 13:28    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

Zrobcie kilka Skill Track'ow z prawdziwego zdazenia, bez dlugich skokow, turbo, loopow itp. Czysta droga z kombinowanymi zakretami, i roznymi pochylami.
Bo jak na razie widze głównie speed'y.

_________________

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG
Kroink+
Doświadczony driver


Dołączył: 15 Maj 2006
Posty: 179
Skąd: z trwardziela

PostWysłany: 20 sierpnia 2006, 15:13    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

ja zrobilem prawie takom jak mowisz tylko sa dwa skoki i wypasiona spirala
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
RADASS
Doświadczony driver


Dołączył: 17 Mar 2006
Posty: 197
Skąd: Brodnica

PostWysłany: 20 sierpnia 2006, 15:24    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

teraz robilem mapke nazywa się MINI RACE
jest krotka. bardzo techniczna mapka nie jest najwolniejsza ale szybka tez nie jest. Jedno okrazenie trwa ~28sek jedzie się bardzo gladko idealnie nadaj się się do scigania








jakub nic się nie stalo wystarczylo dorobic kawaleg i już jest trasa start/cel teraz jest jeszcze fajniejasz

_________________


Ostatnio zmieniony przez RADASS dnia 21 sierpnia 2006, 8:08, w całości zmieniany 2 razy

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG
[POL] Jakub
Pradziad żuli - żywa legenda


Dołączył: 04 Cze 2006
Ostrzeżeń: 15
Posty: 4774



PostWysłany: 20 sierpnia 2006, 15:59    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

sorry, ale multilapy sa nie pozwolone na MP.
zrób start/cel, i będzie dobrze Smile

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
P4G Wally
Team Poland


Dołączył: 11 Maj 2006
Pochwał: 1
Posty: 1346

Skąd: Wołomin

PostWysłany: 20 sierpnia 2006, 16:28    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

Spoko spoko. Szczerze mowiac to skilltrackiem jest moja na 35sek mapa.
Jest to mapa w której nalezy perfekcyjnie pokonac zakret aby dobrze wjechac na skoka, chodź do opanowania mamy 3 ostrzejsze zakrety oraz jeden na pelnej predkosci. Wiesz Khas zrobie kolejna mape, zeby było z czego wybierac ;)Ale taka 20sekundowa. Pozdraiwma

_________________


Siłą sportu jest siła zespołu, lecz pięknem sportu są indywidualności...

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
Monia
Jeździ konno


Dołączył: 20 Sie 2006
Posty: 63


PostWysłany: 20 sierpnia 2006, 16:37    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  



Oto moja trasa. Jest w niej wiekszosc technicznych odcinkow, dużo krzywych zakretow. Jest do pokonania w okolo 35-40sekund. Wszystko inne widac na screenie. Pozdro Wink

_________________
"Najważniejsze w życiu to nauczyć się, które mosty przekraczać, a które palić.."

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
P4G Wally
Team Poland


Dołączył: 11 Maj 2006
Pochwał: 1
Posty: 1346

Skąd: Wołomin

PostWysłany: 20 sierpnia 2006, 16:40    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

Ok jest pierwsza techniczna trasa Smile może nie wyglada jak Tiny Tech, ale przynajmniej klawiatury nawiaza bardziej wyrownana walke z padami a nie tak jak na TT dobrzy skillerzy na padzie odsadzaja skillerow na klawiaturze Wink
Good Job czekamy na kolejne mapy.

_________________


Siłą sportu jest siła zespołu, lecz pięknem sportu są indywidualności...

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
[CDD] wiadp1
Pirat drogowy


Dołączył: 09 Lut 2006
Pochwał: 1
Posty: 649

Skąd: Warszawa

PostWysłany: 20 sierpnia 2006, 19:05    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

W końcu kreatywne panie nam się tutaj pokazują. I bardzo dobrze Smile
_________________
http://przygodowkomania.blox.pl - darmowe przygodówki
http://anegdotki.blog.onet.pl - moje refleksje na temat świata

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora Numer GG MSN Messenger
P4G Wally
Team Poland


Dołączył: 11 Maj 2006
Pochwał: 1
Posty: 1346

Skąd: Wołomin

PostWysłany: 20 sierpnia 2006, 19:28    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

Nom piknie piknie Wink

Wiecie mam propozycje proszę o uwagę Smile

Mianowicie, skoro ma być Voting map, proponuje zrobić to tak:
Trudno zawsze wybrac nam te kilka tras na turniej, coz mam 2 propozycje co do Votingu, a wy wybierzcie który bardziej się sprawdzi.

1. Przyznawac glosy na TAK 9 mapom do trybu TA i 3 mapom trybu Rounds. Wtedy glosy zostana podliczone. Zaleta to to ze nie musimy się glowkowac która nam się jak podoba, po prostu wybieramy 9 tras na jedno i 3 na drugie i po problemie. Wada to natomiast duuza mozliwosc remisu.
2. Przyznawac mapie pkt'y w skali 0-5 kazdej mapce tak po kolei Wink Wtedy podliczymy sume pkt i wyjdzie nam która mapa jest po prostu najlepsza. Zaketa to naprawdę najlepiej pokazuje która mapa jest dobra ! Ale wada to to ze trzeba jednak wiecej pracy w to wlozyc.

Osobiscie proponuje rozwiazanie nr 2 Smile za jakim Wy jesteście?

Kolejna propozycja, to by autor nie koniecznie dawal 2 tracki tylko czt tylko 1, może dac wiecej a w turnieju moga być tylko 2 mapy jednego autora: 1 na rounds i 1 na time attack. jeżeli wiec okaze się ze ktos w tych 12 najlepszych mapach będzie mial 5 swoich, wtedy tylko 2 mapy przejda dalej. Mysle ze to podniesie poziom map w turnieju lecz niestety obnizy poziom map ogółem, bo ktos może wyslac nam tu niewypal. Nie wiem za czym wy jesteście Smile Ale mysle ze 12 trackerow z porzadnymi mapami na dzień dzisiejszy nie znajdziemy a jak ktos ma talent to czemu jego dobra mapa ma nie miec szans, a slaba mapa innego trackera ma się miescic w turnieju?

_________________


Siłą sportu jest siła zespołu, lecz pięknem sportu są indywidualności...

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
RADASS
Doświadczony driver


Dołączył: 17 Mar 2006
Posty: 197
Skąd: Brodnica

PostWysłany: 20 sierpnia 2006, 20:21    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

ja tez wole zeby nie patrzec kto ile map ma w turnieju tylko czy sa dobre bo chyba o to chodzi
_________________

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu    Forum TrackMania Poland Strona Główna » Społeczność » Turnieje Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
Strona 2 z 6

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

POWERED BY YARD COPYRIGHT © 2006-2017 TMPL.INFO DESIGNER? JAKI DESIGNER?