Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
#p~S* h0lus
Pirat drogowy

Dołączył: 05 Cze 2006
Ostrzeżeń: 1 Posty: 987
Skąd: Reykjavik
|
Wysłany: 27 grudnia 2008, 9:05 Temat postu: Zapisy i regulamin PL7! [UPDATE] |
|
|
Zapisy:
Liderzy drużyn chętnych do wzięcia udziału w Polish League 7 proszeni są o podanie listy graczy swojej ekipy (minimum 4, maksymalnie 15 osób).
Można to wykonać w TYM temacie, którego proszę nie zaśmiecać, bądź w komentarzach pod newsem na TMPolska.com.
Składy można edytować do 2 stycznia (dzień przed podaniem mapy kwalifikacyjnej).
[more]
Regulamin:
1.Informacje ogólne:
W turnieju mogą wziąć udział jedynie gracze polskiego obywatelstwa.
Do dnia rozpoczęcia turnieju (3 stycznia) należy wysłać listę graczy biorących udział w turnieju (maksymalnie 15).
Każdy zawodnik może być zapisany do jednego zespołu.
Dodatkowych zawodników - na przykład pozyskanych w trakcie turnieju(również transfery), należy zgłosić maksymalnie do dnia rozpoczęcia się drugiej kolejki. Późniejsze zmiany w składach będą traktowane jako łamanie regulaminu i karane ostrzeżeniem.
Administratorzy czuwający nad przebiegiem Polish League 7:
Yo_oo
Wix
Shadow
Holus
Ziom
Wszelkie pytania, skargi i zmiany muszą być zgłoszone jednej z osób wyżej wymienionych.
2. Kwalifikacje:
Kwalifikacje odbędą się na tydzień przed pierwszą rundą.
W sobotę 3 stycznia zostanie opublikowana mapa kwalifikacyjna. Lider drużyny musi zebrać 4 najlepszych graczy, którzy wezmą udział w kwalifikacjach pod nadzorem jednego z sędziów, po uprzednim skontaktowaniu się z nim.
Trzech graczy będzie jechać w trybie Time Attack ustawionym na 10 minut. Ich czasy będą sumowane.
Sześć drużyn z najlepszymi czasami dostanie się do ligi Polish League 7, następne 6 drużyn dostanie się do ligi Technical League 2.
Każda drużyna ma jedną szansę na zrobienie swojego czasu.
W przypadku, gdy gracz nie dojedzie, otrzymuje on automatycznie czas 1:10.
W trakcie wyścigu zamiast jednego z graczy może wejść gracz rezerwowy. W takim wypadku czas zmienionego gracza nie liczy się.
3. System Ligowy:
Zarówno liga Polish League 7, jak i liga Technical League 2 składa się z 6 zespołów.
Każdy zespół rozegra 5 meczów z każdą drużyną ze swojej ligi.
Mecze będą rozgrywane co tydzień między piątkiem a niedzielą.
Termin zależy od ustaleń obu drużyn. W przypadku nieporozumień - mecz musi zostać rozegrany w niedzielę o godz. 20:00.
Punktacja:
Drużyny otrzymują od 0 do 3 dużych punktów oraz od 0 do 21 małych punktów za każdy mecz.
Najważniejsze są duże punkty (wygrane mapy). W przypadku remisu pośród dwóch pozycji w tabeli rozstrzygnięciem będą wygrane mecze. Jeśli sytuacja nadal nie będzie wyjaśniona, o ostatecznej kolejności zadecydują małe punkty (wygrane rundy).
4. Terminarz:
Cyfra oznacza drużynę, np. cyfra 1 to drużyna która zajęła 1 miejsce w kwalifikacjach. Oznacza to, że drużyna która zajmie 1 miejsce w kwalifikacjach wystąpi z takim numerem w terminarzu ligi Polish League 7.
Drużyna która zajmie np. 11 miejsce wystąpi pod cyfrą 5 w terminarzu ligi Technical League 2.
Kolejka 1 (3. weekend stycznia):
1-6
2-4
3-5
Kolejka 2 (4. weekend stycznia):
1-4
2-5
3-6
Kolejka 3 (koniec stycznia/poczatek lutego):
1-3
2-6
4-5
Kolejka 4 (2. weekend lutego):
1-5
2-3
4-6
Kolejka 5 (3. weekend lutego):
1-2
3-4
5-6
5. Przebieg meczu:
Mecz odbywa się na 3 różnych mapach w każdym tygodniu (każda mająca od 50 do 70 sekund długości).
Mapy będą podawane co poniedziałek, po zakończonej rundzie.
Gramy na każdej mapie do 7 punktów w trybie Rounds, systemem 4vs4.
Mapę wygrywa zespół, który jako pierwszy zdobędzie pulę 7 punktów.
Za każdą wygraną mapę zespół dostaje 1 duży punkt do tabeli.
Małe punkty to liczba zdobytych rund po meczu np. A(7:6)B A(5:7)B A(7:1)B - drużyna A zgromadziła 2 duże punkty oraz 19 małych punktów, a drużyna B zdobyła 1 duży punkt oraz zdobyła 14 małych pkt.
Prosimy o wykonanie przed każdą mapą dwa okrążenia rozgrzewkowe dla sprawdzenia działania sieci oraz własnego komputera.
Zawodnicy mogą się zmieniać między mapami, zmiany w trakcie są dozwolone za zgodą kapitana drużyny przeciwnej i tylko przy uzasadnionym powodzie.
Po każdej mapie należy zrobić screenshot - pozwoli to na uniknięcie oszustw - brak screenów z danego meczu = mecz nieważny, który będzie musiał być powtórzony w obecności administratora rozgrywek w takich samych składach.
Po meczu należy wrzucić owe screenshoty do komentarzy meczowych.
6. Ostrzeżenia oraz wyrzucenie z ligi:
Zespół dostaje ostrzeżenia za obrażanie przeciwnika, pisanie na czacie podczas wyścigu, używanie skrótów, za nierozegranie meczu oraz za inne oszustwa.
Zespół zostaje wyrzucony po trzech ostrzeżeniach.
_________________ [url=http://uk.playstation.com/psn/profile/h0lusek/]
|
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Wix
Pirat drogowy

Dołączył: 05 Lip 2007
Posty: 550
Skąd: Bydgoszcz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
[POL] ShaDDy
Emerytowany Admin

Dołączył: 11 Sie 2006
Pochwał: 69 Posty: 3570
Skąd: Tczew
|
|
Powrót do góry |
|
 |
[POL] Jakub
Pradziad żuli - żywa legenda
Dołączył: 04 Cze 2006
Ostrzeżeń: 15 Posty: 4774
|
Wysłany: 27 grudnia 2008, 16:02 Temat postu: |
|
|
wiec team który wygra wszystkie 5 meczow 2-1 i będzie mial 10-5 punktów, wiec wygral z każda inna drużyna, nie musi wcale wygrac ligi, tak?
inny team, który wygra 3 mecze 3-0, i dwa przegra 1-2, 1-2, będzie mial 11 punktów, wiec przed tym, który wygral wszystkie mecze.
to chyba było inaczej w PL6, czemu zmiana?
|
|
|
Powrót do góry |
|
 |
*тсω* Metex
Jeździ konno

Dołączył: 08 Sie 2007
Posty: 61
|
|
Powrót do góry |
|
 |
KD Psik
Pirat drogowy

Dołączył: 17 Lip 2007
Ostrzeżeń: 2 Posty: 968
|
|
Powrót do góry |
|
 |
[POL] mat154
V.I.P.

Dołączył: 18 Mar 2006
Ostrzeżeń: 2 Posty: 574
|
Wysłany: 27 grudnia 2008, 16:26 Temat postu: |
|
|
Cytat: |
5. Mecze
5.1. Mecze odbywają się na trzech różnych mapach z paczki map na Polish League 6.
5.2. Tory będą podawane co poniedziałek.
5.3. Gramy na każdej mapie do 7 punktów w trybie rund.
5.4. Trasę wygrywa zespół, który jako pierwszy zdobędzie pulę 7 punktów.
5.5. Mecz wygrywa zespół, który wygrał 2 mapy.
5.6. Za wygrany mecz zespół dostaje trzy punkty, za przegrany zero,
5.7. Aby uniknąć ignorowanych czasów oraz nieprawidłowości związanych z działaniem komputera graczy, zaleca się dwa okrążenia rozgrzewkowe przed każdą trasą.
5.8. Jeśli nikt podczas rozgrzewki nie zgłasza problemów z połączeniem, to w czasie trwania meczu, drużyna przeciwna nie ma obowiązku pozwolić na restart, w wypadku kiedy ktoś miałby problemy.
5.8. Zawodnicy mogą się zmieniać między mapami, zmiany w trakcie są dozwolone za zgodą kapitana drużyny przeciwnej.
5.9. Po każdej mapie NAKAZANE JEST zrobić zrzut z gry oraz umieścić go w komentarzach meczowych, co pozwoli na uniknięcie oszustw. |
W PL6 tak nie było...
_________________
|
|
|
Powrót do góry |
|
 |
[POL] Jakub
Pradziad żuli - żywa legenda
Dołączył: 04 Cze 2006
Ostrzeżeń: 15 Posty: 4774
|
Wysłany: 27 grudnia 2008, 16:32 Temat postu: |
|
|
ja wlasnie nie jestem pewny, który system jest lepszy.
na pl5 chodzilo o to, aby wygrac jak najwiecej map.
na pl6 (cytat mata) chodzilo o to, aby wygrac, jak najwiecej meczow.
wtedy wlasnie zmienilismy ten system, bo wydawało nam się, ze wygrane mecze sa wazniesze, niz wygrane mapy (team może olac mecz i dac przeciwnikowi 3 mapy, kiedy z innym wygral może chociaż jedna).
moim zdaniem w lidze chodzi o to, aby wygrac mecze, wiec o to, aby pokazac, ze jest się lepszym niz inna drużyna.
jakby nie było, takie wieksze zmiany trzeba dyskutowac z teamami, a nie poprostu stawiac teamy przed fakty.
lub poprostu zmienic na to jak było (nie wiem, może to poprostu pomylka).
[ Dodano Sob Gru 27, 2008 4:36 pm ]
Psikuta napisał: |
Jakub mi się zdaje że tak zawsze było ale mogę się mylić, bo gram dopiero od PL4. |
zle ci się zdaje (nawet od pl4 zle ci się zdaje).
|
|
|
Powrót do góry |
|
 |
KD Psik
Pirat drogowy

Dołączył: 17 Lip 2007
Ostrzeżeń: 2 Posty: 968
|
|
Powrót do góry |
|
 |
«RH» Lox
Moderator
Dołączył: 21 Sty 2008
Ostrzeżeń: 2 Posty: 2600
Skąd: Skąd: Skąd: Skąd:
|
Wysłany: 27 grudnia 2008, 16:51 Temat postu: |
|
|
IMO zwycięstwo mapek ważniejsze. Wygrana wygranej nierówna.
|
|
|
Powrót do góry |
|
 |
KD Maciuś
Lubi ostrą jazdę
Dołączył: 24 Sie 2006
Ostrzeżeń: 1 Posty: 1670
Skąd: Gdańsk
|
|
Powrót do góry |
|
 |
KD Psik
Pirat drogowy

Dołączył: 17 Lip 2007
Ostrzeżeń: 2 Posty: 968
|
|
Powrót do góry |
|
 |
KD Maciuś
Lubi ostrą jazdę
Dołączył: 24 Sie 2006
Ostrzeżeń: 1 Posty: 1670
Skąd: Gdańsk
|
|
Powrót do góry |
|
 |
KD Psik
Pirat drogowy

Dołączył: 17 Lip 2007
Ostrzeżeń: 2 Posty: 968
|
|
Powrót do góry |
|
 |
°XX Majkel
Lubi ostrą jazdę

Dołączył: 07 Lut 2008
Ostrzeżeń: 1 Posty: 1302
|
|
Powrót do góry |
|
 |
*тсω* Jarecki
Pirat drogowy
Dołączył: 19 Lis 2007
Posty: 526
|
|
Powrót do góry |
|
 |
«RH» Adaś
Zaczyna szaleć na ulicach

Dołączył: 04 Lip 2008
Ostrzeżeń: 1 Posty: 342
Skąd: Olsztyn/Warszawa
|
|
Powrót do góry |
|
 |
*тсω* Fan
Zaczyna szaleć na ulicach

Dołączył: 23 Paź 2007
Posty: 388
Skąd: Kraków
|
Wysłany: 27 grudnia 2008, 21:20 Temat postu: |
|
|
Cytat: |
Gramy na każdej mapie do 7 punktów w trybie Rounds, systemem 4vs4. |
Taki mały błąd.
Ogólnie jest ok, nie wiem po co jakieś straszne kary za brak screena, przez zwykłą nieuwagę można mecz powtarzać... Nonsens. ;]
Screeny należy robić, ale jak się drużyny nie kłócą o wynik to można bez problemu zaakceptować.
|
|
|
Powrót do góry |
|
 |
«RH» PITMaN
Pirat drogowy

Dołączył: 18 Paź 2006
Pochwał: 1 Posty: 813
Skąd: Gdąńśk
|
|
Powrót do góry |
|
 |
°XX Majkel
Lubi ostrą jazdę

Dołączył: 07 Lut 2008
Ostrzeżeń: 1 Posty: 1302
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|