Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
P4G Scooter Fox
Zaczyna szaleć na ulicach
Dołączył: 25 Lip 2008
Posty: 339
Skąd: okolice Warszawy
|
Wysłany: 26 października 2010, 16:03 Temat postu: Blockmixing w edytorze w grze |
|
|
Niejaki arc stworzył cudeńko o nazwie TMUnlimiter, które pozwala na blockmixing bezpośrednio w edytorze w TM! Denerwowała was ta czerwona otoczka wokół klocka oznaczająca, że nie można go umieścić w tym miejscu ze względu na kolizję z innym klockiem? Koniec z tym, od teraz będziecie widzieli tylko zieleń. Dość z wychodzeniem z edytora, przełączaniem się na ChallengeEdit, żmudnym szukaniem odpowiedniego bloku na liście i zmienianiem jego współrzędnych - teraz po prostu stawiamy klocek w edytorze, i gotowe. I to działa! (Choć przyznaję, że na razie więcej cieszyłem się jak dziecko, niż poważnie to testowałem.)
Jak się TMUnlimiterem posługiwać? Ściągamy go w wersji 0.1 (nowszej nie ma) stąd, rozpakowujemy go bezpośrednio do katalogu z grą (żadnych podkatalogów) i po prostu urachamiamy TMUnlimiter.exe. Działa on jako launcher, uruchamiając Trackmanię automatycznie i modyfikując odpowiednie zmienne w pamięci (a nie pliki na dysku!). Naprawdę, prościej się nie da.
Są tylko dwa haczyki:
1) TMUnlimiter działa tylko dla TMUF, TMNF ani żadna ze starszych wersji nie jest obsługiwana.
2) TMUF trzeba mieć koniecznie w wersji 2.11.26, choć autor powiedział, że program ma szansę też działać z ewentualnymi przyszłymi patchami.
za tm-actu
_________________
|
|
|
Powrót do góry |
|
 |
mich1997
Jeździ konno

Dołączył: 31 Maj 2010
Posty: 38
Skąd: Poznań
|
|
Powrót do góry |
|
 |
°XX Jero
Admin

Dołączył: 05 Lip 2008
Posty: 1077
Skąd: Łódź
|
|
Powrót do góry |
|
 |
*WDD* crowmaster_13
Pirat drogowy

Dołączył: 12 Mar 2009
Ostrzeżeń: 1 Posty: 771
Skąd: LKR
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|